کد خبر : 1564721 | 07 آبان 1397 ساعت 10:53 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی و تلاش برای کاهش وابستگی به هازارد

شاگردان مائوریسیو ساری روز گذشته توانستند در غیاب ادن هازارد، پیروزی خوبی مقابل برنلی کسب کنند.

چلسی و تلاش برای کاهش وابستگی به هازارد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که از ابتدای فصل تا به اینجا شکست ناپذیر بوده، روز گذشته توانست پیروزی خوبی به دست آورد تا با یک بازی بیشتر نسبت به سیتی، در رده دوم لیگ برتر قرار بگیرد. اما هواداران چلسی بیشتر از این بابت خوشحال بودند که این پیروزی، بدون حضور ادن هازارد، ستاره آبی ها در ترکیب اصلی به دست آمد. هازارد که مهره کلیدی آنها تا به اینجا فصل بوده، روز گذشته به علت مصدومیت نتوانست تیمش را مقابل برنلی همراهی کند و ساری تصمیم گرفت ریسکی در مورد او انجام ندهد. او همچنین در دیدار مقابل باته بوریسوف در لیگ اروپا غایب بود.

 

 

1340070

 

 

پیش از این، چلسی نمی‌توانست بدون هازارد، قفل خط دفاع حریفان را باز کرده و نمایش هجومی خوبی داشته باشد. ولی روز گذشته، ویلیان رهبری خط حمله را به دست گرفته بود و دائما روی موقعیت سازی و گل‌ها، نقش موثری از خود ایفا کرد.

 

یان رایت، اسطوره آرسنال، پس از بازی به تمجید از ستاره 30 ساله پرداخت. او گفت:" فکر می‌کنم ویلیان امروز فوق العاده بود. قبل از بازی شان دایچ هم گفته بود که با تیمی روبرو خواهد شد که کار شاگردانش را بسیار دشوار خواهد کرد. آنها از اینکه هازارد در ترکیب اصلی قرار نداشت، خیلی خوشحال بودند ولی ویلیان استثنایی کار کرد. او در سمت چپ، به خوبی جای هازارد را پر کرد، دائم روی دروازه حریف خطر ایجاد می‌کرد و به خوبی نفوذ انجام می‌داد. در تمام طول بازی، هیچکس نتوانست جلوی او را بگیرد. خیلی راحت بود و هیچ توپی را از دست نداد. وقتی بین حریفان گیر می‌افتاد، با توانایی های فوق العاده اش موقعیت را تغییر می‌داد."

 

 

1349398

 

 

ادن هازارد تا به اینجا فصل 7 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و تا به اینجا بهترین گلزن چلسی بوده است. ولی ویلیان درست در بهترین زمان خودی نشان داد و راس بارکلی نیز در فرم بسیار خوبی قرار گرفته و به نظر اوضاع کاملا به کام چلسی است.

 

با توجه به شایعه جدایی هازارد در پایان فصل، هواداران چلسی از این بابت بسیار نگران بودند ولی به نظر آبی ها به سمتی پیش می‌روند که اتکا خود از هازارد را کاهش داده و تیمی تر بازی کنند و در دو بازی اخیر نیز این را به خوبی نشان داده اند.

دیدگاه‌ها