کد خبر : 1564730 | 07 آبان 1397 ساعت 11:53 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح مجدد رشیدپور درباره حواشی برنامه نود

مجری و تهیه کننده برنامه"حالا خورشید"بعد از انتقادات گسترده پیرامون ماجرای کسب اجازه از مدیر شبکه سه برای دفاع از برنامه 90 واکنش نشان داد و گفت برای گفتن حرف حق جزء خدا از کسی نمی ترسد.

توضیح مجدد رشیدپور درباره حواشی برنامه نود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پخش برنامه ویژه با حضور مدیرشبکه سه در خصوص شفاف سازی دلایل توقف پخش برنامه 90 و صحبت های ردو بدل شده میان رضا رشیدپور و مدیر شبکه سه که ماجرای تماس صبحگاهی تهیه کننده حالا خورشید را علنی کرد انتقادات فراوانی گریبانگیر این مجری سیما شد تا او در برنامه امروز به این انتقادات واکنش نشان بدهد.


رضا رشیدپور در بخشی از برنامه امروز "حالاخورشید" با خواندن یکی از کامنت های انتقادی پیرامون کسب اجازه از مدیر شبکه سه برای حمایت از برنامه 90 گفت:«خیلی از این قبیل پیام ها در 24 ساعت گذشته خواندم. قبول هم دارم که در این گفتگو و برنامه ای که پخش شد من نتوانستم شفاف سازی لازم را انجام بدهم. اما اصلا بحث اجازه گرفتن برای یک نکته در میان نبود و من به صراحت این موضوع را تکذیب می کنم که بخواهم برای گفتن حرف حق و دفاع از آن از مدیری اجازه بگیرم. برای دفاع از حق تنها باید از خدای بالای سر اجازه بگیری و نه هیچ کس دیگر».


مجری "حالا خورشید" ادامه داد:«آن روزی که در برنامه توضیح دادم تا دو سه نیمه شب مشغول ضبط یک برنامه ای بودم و اصلا متوجه نشدم چرا برنامه 90 پخش نشده است. احساس کردم موثق ترین منبع و مرجع برای رسیدن به دلایل اصلی این توقف پخش کسی نیست جز خود مدیر شبکه 3. بله ساعت 6 صبح به مدیرمحترم شبکه زنگ زدم و پرسیدم که چه شده برنامه 90 به روی آنتن نرفته و این اتفاق تا این حد پررنگ شده است.ایشان هم توضیحات خود را دادند و من هم عرض کردم چون عادل عزیز دوست و همکارمان است و برنامه 90 هم طرفداران میلیونی دارد اجازه بدهید تا برنامه"حالا خورشید" وارد هیچ موضع گیری دفاعی یک طرفه در این خصوص نشود».


رشیدپور در ادامه تصریح کرد:«آقای فروغی هم فرمودند حتما در این خصوص شفاف سازی خواهند کرد. وگرنه برای زدن حرف حق من از هیچ کسی اجازه نمی گیرم و حرفی که فکر می کنم حرف حق است را می زنم و از خدای بالای سرمان باید بترسیم نه از این مدیر و آن مدیر. البته مدیران برای ما عزیز و قابل احترام هستند اما معیار تعیین حق مدیران نیستند بلکه خود حق است».

دیدگاه‌ها