کد خبر : 1565396 | 10 آبان 1397 ساعت 15:06 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

عدم هماهنگی، علت غیبت تارتار در کنفرانس

سرمربی تیم پارس جنوبی جم به علت عدم هماهنگی روابط عمومی هیئت فوتبال استان گیلان با این تیم نتوانست در نشست مطبوعاتی حضور پیدا کند.

عدم هماهنگی، علت غیبت تارتار در کنفرانس

به گزارش "ورزش سه" ظهر امروز نشست مطبوعاتی دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت بدون حضور مهدی تارتار برگزار شد. به همین دلیل امیر صادقی پناه، مدیر رسانه‌‌ای تیم پارس در خصوص حواشی به وجود آمده گفت:


برخلاف عرف معمول که روابط عمومی باشگاه یا هیئت فوتبال میزبان که با تیم مهمان در خصوص ساعت برگزاری نشست خبری هماهنگی به عمل می‌آورند، هیچ هماهنگی با بنده انجام نشد. فقط یک تماس با بنده برقرار شد و بعد از پرسیدن محل استقرار تیم ما اعلام کردند نتیجه نهایی را به ما اعلام می‌کنند که این اتفاق رخ نداد تا اینکه ما متوجه شدیم بدون هماهنگی با ما نشست مطبوعاتی را ساعت ۱۲:۳۰ برگزار کردنداین در حالی است که بنده روز قبل به روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان اعلام کردم تیم پارس جم پنجشنبه صبح با اتوبوس به رشت خواهد آمد و به همین دلیل قرار بود بعد از ظهر نشست برگزار شود.

 

وی در ادامه گفت: آقای تارتار همواره برای اصحاب رسانه احترام زیادی قائل هستند و با توجه به سابقه‌ای که در داماش گیلان دارند از رابطه خوبی با مردم این استان و شهر رشت برخوردار هستند. همیشه هم در نشست‌های قبل و بعد بازی به احترام خبرنگاران در صورت امکان حاضر شده‌ایم و غیبت در نشست امروز تقصیر ما نبود.

دیدگاه‌ها