کد خبر : 1566135 | 13 آبان 1397 ساعت 01:35 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: غیبت مسی به نفع سوارز نشده است

بارسلونا امشب در زمین رایووایکانو تا مرز شکست رفت اما در دقایق پایانی با دو گل دمبله و سوارز توانست یک پیروزی شیرین را جشن بگیرد.

والورده: غیبت مسی به نفع سوارز نشده است

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که می دانست اتلتیکو دو امتیاز را برابر لگانس از دست داده، با انگیزه بالایی بازی را شروع کرد و با گل سوارز پیش افتاد اما سپس دو گل دریافت کرد و تا دقیقه 87 نیز همین نتیجه بر بازی حکمفرما بود. بارسا با کسب این پیروزی و با روحیه به مصاف اینتر خواهد رفت.

 

 

1350695

 

 

والورده در پایان بازی گفت:« بازی را خوب شروع کردیم ولی به یکباره دچار افت شدیم. وقتی دو گل دریافت کردیم، خاطره باخت به لگانس برای مان زنده شد اما خوشبختانه در نهایت پیروز شدیم چرا که در دقایق پایانی، سبک بازی مان عوض شد. نزدیک تر به هم شدیم و فشار را مضاعف کردیم. البته هنوز باید بیشتر و بیشتر کار کنیم.»

 

بارسا در بازی های اخیر به جز بازی رفت مقابل اینتر در لیگ قهرمانان، کلین شیت نداشته است. والورده در این رابطه گفت:« قطعا ضعف هایی در دفاع داریم که باید برطرف شود ولی امشب سه گل زدیم و سه امتیاز را کسب کردیم که مهم تر از دریافت دو گل بود.»

 

 

1351271

 

 

رشد کیفی سوارز در غیاب مسی:« نه اینطور نیست که سوارز بدون مسی بهتر بازی می کند. وقتی لئو در زمین است، سطح بازی ما بالاتر می رود و بهتر بازی می کنیم. او به رشد کیفی همه بازیکنان در هنگام بازی ها کمک می کند. مسی مقابل اینتر؟ خواهیم دید.»

 

دمبله:« از او انتظارات زیادی دارم. دمبله همیشه می تواند تعیین کننده باشد. او امشب با گل خودش کمک کرد تا بازی را به تساوی بکشانیم و برای زدن گل برتری گام برداریم.»

 

دیدگاه‌ها