کد خبر : 1566550 | 14 آبان 1397 ساعت 19:10 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: در مورد کیفیت لیگ برتر بزرگنمایی می‌شود

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سابق منچستریونایتد به تمجید از لیگ برتر پرداخت ولی انتقاداتی به کیفیتش مطرح کرد.

زلاتان: در مورد کیفیت لیگ برتر بزرگنمایی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سوئدی پس از حضور در تمامی لیگ های بزرگ اروپا، در سال 2016 راهی لیگ برتر شد و به منچستریونایتد پیوست. در حالی که او در 35 سالگی راهی این لیگ شده بود، شک و شبهات بسیاری در مورد عملکردش مطرح شد ولی او 28 گل در یک فصل برای تیمش به ثمر رساند و سه جام به دست آورد. ابراهیموویچ از ابتدا هیچگاه به موفقیتش در لیگ برتر شک نداشت و حالا مدعی شد که در مورد این لیگ بزرگنمایی می‌شود.

 

 

1291337

 

 

او گفت:" پیش از پیوستن به منچستریونایتد، من کارنامه پرباری داشتم. در کشورها و باشگاه‌های مختلفی بازی کرده بودم. مردم می‌گویند « نیازی نیست تو به انگلیس بروی زیرا اگر در انگلیس ناکام بمانی، همه می‌گویند تو به اندازه کافی خوب نبودی.» همه مخالف پیوستن من به لیگ برتر بودند و حدس بزنید چه شد؟ این باعث انگیزه در من شد و آدرنالین من را فعال کرد. من لیگ برتر را دوست دارم. به نظرم خیلی هیجان انگیز است و به بازیکنان انگیزه می‌دهد. توجهات بسیاری را جلب می‌کند، هر چند که به نظرم در مورد کیفیتش بزرگنمایی شده است. در مورد کیفیت انفرادی و تکنیکی. ولی ریتم بازی ها سریع است. حتی اگر در بهترین فرم باشید، اگر نتوانید ریتم را کنترل کنید، موفق نخواهید بود زیرا سرعت خیلی بالاست.

 

من افتخار می‌کنم که در یونایتد بازی کرده ام و به نظرم انتخاب کاملا درستی بود. ما پیروزی های زیادی کسب کردیم و من پیش از مصدومیتم بازیکن موفقی بودم. روزهای خوبی داشتم، خاطرات خیلی خوبی سپری کردم. حالا احساس می‌کنم تا ابد به یونایتد تعلق دارم. هواداران فوق العاده بودند.

 

همانطور که در انگلیس گفتم، شما خوش شانس هستید که من 10 سال پیش به اینجا نیامدم زیرا اگر در 35 سالگی چنین عملکردی داشتم، تصور کنید در 25 سالگی چه کار می‌کردم. موضوع به کلی عوض می‌شد. من آمدم و به من گفتند که تو را با ویلچر به زمین خواهیم برد. خیلی حرف ها زده شد ولی من آنها را روی ویلچر گذاشتم. این کاری بود که انجام دادم."

دیدگاه‌ها