کد خبر : 1566621 | 15 آبان 1397 ساعت 09:48 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین شاگردان سیمئونه در سرما برای انتقام‌گیری

دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در آستانه‌ی دیدار حساس تیمش با دورتموند در رقابتهای چمپیونزلیگ خطاب به بازیکنانش گفت که آنها باید به فلسفه‌ی باشگاه‌شان اعتماد داشته باشند.

تمرین شاگردان سیمئونه در سرما برای انتقام‌گیری

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی آرژانتینی و پرشور اتلتیکو مادرید مدعی است که تیمش در هفت سالی که از حضور او روی نیمکت این تیم می‌گذرد اشتباهات زیادی نداشته ولی این در حالی است که بازیکنان اتلتیکو با شکست 4-0 مقابل دورتموند در بازی قبلی‌شان در همین رقابتها سنگین‌ترین شکست سیمئونه در این هفت سال را به او تحمیل کرده بودند.

 

بازیکنان اتلتیکو مادرید دیروز در هوای سرد مادرید که سوز گزنده‌ای داشت وارد استادیوم خانگی‌شان واندا متروپولیتانو شدند تا برای دیدار با دورتموند تمرین کنند. بسیاری از بازیکنان اتلتیکو در روزهای گذشته در مصاحبه‌های خود مدعی شده بودند که با تمام قوا و برای انتقام گرفتن از دورتموند به میدان خواهند رفت. جو روانی‌ای که اتلتیکو برای بازی امشب خود مقابل دورتموند راه انداخته تا اندازه‌ای لوسین فاور و شاگردانش را نگران کرده است. اتلتیکو در حال حاضر در گروه A رقابتهای چمپیونزلیگ شش امتیازی است و در صورت پیروزی در بازی امشب، 9 امتیازی شده و با دورتموند 9 امتیازی، به صورت مشترک در صدر جدول قرار می‌گیرد. اما دورتموند اگر امشب به پیروزی برسد صعود خود به عنوان تیم اول گروه را قطعی می‌کند.

 

تمرین اتلتیکو در استادیوم واندا متروپولیتانو در حالی برگزار شد که همه‌ی نگاه‌ها به آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی این تیم دوخته شده بود. گریزمان در سالهای اخیر به رهبر اصلی اتلتیکو در میدان تبدیل شده و شاگردان سیمئونه می‌دانند که برای پیروزی در مقابل تیم قوی و آماده‌ای مثل دورتموند به درخشش گریزمان در بازی امشب به شدت نیاز دارند.

 

دیه‌گو گودین ستاره‌ی اروگوئه‌ای اتلتیکو که یکی دیگر از ستونهای اصلی این تیم اسپانیایی به حساب می‌آید هم در تمرین دیروز آماده و سرحال نشان داد و با دوندگی‌های بی‌امان خود در زمین چمن نشان داد که برای پیروزی مقابل دورتموند از روحیه‌ی بالایی برخوردار است. این بازیکن پرشور اروگوئه‌ای از طرف عده‌ی زیادی از هم‌بازی‌هایش در اتلتیکو به عنوان منبع انرژی و روحیه و جنگندگی در تیم معرفی شده است.

 

سیمئونه سرمربی اتلتیکو که در جریان تمرین دیروز تیمش برای لحظاتی پا به توپ شد تا تکنیک بالای خود را در مقابل خبرنگاران و عکاسان به نمایش بگذارد در مصاحبه‌ی خود با خبرنگاران گفت از بازیکنانش خواسته به باورهای خود و به فلسفه‌ی باشگاه اتلتیکو اعتماد داشته باشند و بدانند که اگر وظایف خود را انجام داده و به این باورها پایبند بمانند صد در صد پیروزی با آنها خواهد بود.

 

 

1351902

 

1351901

 

1351900

 

1351899

 

1351898

دیدگاه‌ها