کد خبر : 1566642 | 15 آبان 1397 ساعت 11:04 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه های خاص استقلالی سابقی که استقلالی نیست!

مدافع سابق تیم استقلال که اینک در ماشین سازی توپ می زند، صحبت های جالبی را در پایان بازی این دو تیم انجام داد.

به گزارش ورزش سه، داستان محمد حسین کنعانی زادگان با استقلال یک داستان بسیار عجیب است. البته این مدافع با پرسپولیس هم داستانی مشابه دارد! ماجرا از زمانی آغاز شد که کنعانی زادگان پس از اتمام خدمت سربازی اش در تیم ملوان در آستانه بازگشت به تیم سابق خود پرسپولیس قرار داشت. او که پیش از حضور در ملوان در پرسپولیس حضور داشت، می بایستی یک نیم فصل پس از جدایی از ملوان در پرسپولیس حضور می یافت که البته با استعلام از سازمان لیگ مشخص شد که قرارداد این مدافع با سرخ پوشان به پایان رسیده است. این جا بود که داستان عوض شد و مدافعی که در بازی ملوان و پرسپولیس با حضور در عکس دسته جمعی سرخ پوشان و البته 6 قلبی که در اینستاگرامش به نمایش گذاشته بود درخواست مبلغی هنگفت از پرسپولیسی کرد که خود را برای بازگشت او آماده کرده بود.

 

پرسپولیسی ها که حضور کنعانی زادگان را در تیم شان قطعی می دانستند به یک باره با انتشار یک عکس شوکه شدند. مدافع سابق آنها با حضور در باشگاه استقلال با این تیم قرارداد بست و 4 ستاره آبی جای 6 ستاره سرخ را در اینستاگرام او را گرفت. عملکرد ضعیف در هفته های ابتدایی و سپس یک مصدومیت طولانی مدت، حضوری تلخ را در استقلال برای کنعانی زادگان رقم زد که در نهایت به جدایی این بازیکن انجامید. این در حالی بود که وی محبوبیت خود را در نزد پرسپولیسی ها نیز از دست داده بود. کنعانی زادگان برای به دست آوردن دل هواداران پرسپولیس بارها تلاش کرده که آخرین تلاش او به بازی روز گذشته مقابل استقلال باز می گردد که در پاسخ این سوال که چه حسی از حضور در مقابل تیم سابقش داشت، گفت: "من خودم را استقلالی نمی‌ دانم. دوست ندارم راجع‌ به این تیم صحبت کنم."

 

مدافع فعلی ماشین سازی که طبق گفته هایش علی رغم بازی در استقلال خود را استقلالی نمی داند در بازی روز گذشته مقابل این تیم انگیزه های بسیاری داشت و تلاش زیادی کرد تا خود را به هواداران و کادر فنی تیمی که حضور ناموفقی در آن داشت نشان دهد. کنعانی زادگان تلاش موفقی هم داشت و مقابل استقلال یک بازی خوب و کم نقص انجام داده و یکی از ارکان بسته ماندن دروازه ماشین سازی مقابل استقلال نام گرفت.

 

1351944

 

1351943

دیدگاه‌ها