کد خبر : 1566687 | 15 آبان 1397 ساعت 13:22 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

گرو در حد لیگ 2 هم نیست

دین‌محمدی: شفر باید در مورد خارجی‌ها پاسخگو باشد

مربی سابق استقلال می گوید تغییر در کادرفنی به صلاح نیست.

دین‌محمدی: شفر باید در مورد خارجی‌ها پاسخگو باشد

به گزارش "ورزش سه"، سیروس دین محمدی در این باره گفت: ببینید اگر در رابطه شرایط استقلال صحبت کنیم، استقلال همیشه استقلال است و حتما باید بازیکنان خوبی داشته باشد. کسانی که این تیم را بستند خوب عمل نکردند.  شاید یکسری از بازیکنان را شفر نمی خواست و حتی نمی دانست که کیفیت شان چطور است.

 

او ادامه داد: بازیکن مصدوم گرفته اند، هواداران باید منتظر باشند تا مصدومان استقلال خوب شوند؟ استقلال تیم معمولی نیست که بگوییم جوان ها با تجربه شوند و بعد استقلال نتیجه می گیرد. کسانی که این تیم را بستند نمی دانستند استقلال یعنی چه.

 

هوادار فقط نتیجه می خواهد آنها نمی دانند که مثلا بازیکنان مصدوم باید خوب شوند.


مربی سابق استقلال در مورد اینکه گفته می شود این بازیکنان با نظر شفر جذب شده اند هم گفت: واقعا فکر می کنید آقاخان، تیموری، محمدی مهر و ....  را شفر می شناخت؟ فکر نمی کنم شفر آنها را تایید کرده باشد. اما در مورد خارجی ها من این را می توانم بگویم صد در صد آنها را شفر آورده است و اعتقادم این است که او باید جوابگوی انتقادها باشد. گرو در حد لیگ دو هم نیست، همام معمولی است و نویمایر فقط کاشته می زند. بازیکن ایرانی باید از بازیکن خارجی یاد بگیرند. همه می گویند همام خوب است ولی من می گویم بازیکن خوب بازیکنی است که بازی در بیاورد.

 

دین محمدی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر است کادرفنی تغییر کند و یا تقویت شود هم گفت: نه من تغییر نمی دهم، می گذارم همین کادرفنی کار کند. چون تیم را خود شفر بسته به او شانس می دهم. باید بگذاریم کارش را کند ولی کاش کمیته فنی زودتر تشکیل می شد در مورد بازیکنان بی کیفیت نظر می داد.

 

او در پایان گفت: دست کسانی که بانی مراسم منصور پورحیدری  بودند درد نکند. منصور خان پیشکسوت باشگاه است و باید قدر اسطوره های باشگاه را بدانیم.

 

دیدگاه‌ها