کد خبر : 1566719 | 15 آبان 1397 ساعت 15:23 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

کمیته فنی باید قبل از انتخاب سرمربی تشکیل می شد

کاظمی: شفر روی کارش تمرکز ندارد

هافبک سابق استقلال می گوید در مورد نتایج استقلال هم مدیران، هم سرمربی و هم بازیکنان مقصر هستند.

کاظمی: شفر روی کارش تمرکز ندارد

حسین کاظمی در این باره به ورزش سه گفت: من دلیل نتیجه نگرفتن استقلال را  در 3 موضوع دسته بندی می کنم، کادر فنی، مدیران و بازیکنان همه مقصر هستند و باید جواب بدهند.


وی افزود: مدیران باید در عملکرد بازیکنان خارجی بیشتر تسلط داشته باشند. انتخاب کمیته فنی و زمانش اشتباه بود و آنها باید قبل از انتخاب سرمربی روی کار می آمدند. الان شفر حرف کمیته فنی را نمی خواند چون می گوید شما من را انتخاب نکرده اید.

 

او در مورد عملکرد شفر هم می گوید: من نظر شخصی ام این است که شفر اصلا تمرکز روی کارش ندارد. او یک درصد کار پارسال را امسال انجام نمی دهد. یک بازی استقلال را نگاه کنید همه این اتفاق ها را می بینید. دو بازی با سایپا را کامل دیدم و همه اشتباه هایی که در بازی لیگ رخ داد، در جام حذفی هم تکرار شد. این نشان می دهد کادرفنی اصلا اشتباهات بازیکنان را نمی بینند.


کاظمی ادامه داد: استقلال  اصلا تمرین پرفشار انجام نمی دهد چون نسبت به فصل گذشته کاملا مشخص است بازیکنان از نظر بدنی عقب هستند. این ها را باید سرمربی تشخیص بدهد که متاسفانه این اتفاق نمی افتد.

 

او می گوید بازیکنان هم در نتایج تیم بی تقصیر نیستند: بازیکنان خودشان هم تاثیرگذار بوده اند، آنها وقتی می بینند در تمرین فشار لازم روی آنها نیست نباید کار را رها کنند و باید به صورت اختصاصی کار کنند. جز چند بازیکن بعید است بازیکنان زیادی به صورت اختصاصی تمرین کنند.


کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا برکناری شفر به نفع استقلال است یا نه هم گفت: فکر می کنم جواب دادن به این سوال سخت است. آقای شفر دنبال این است که اخراجش کنند تا پولش را به صورت کامل دریافت کند. مربی که هنوز بعد از یازده بازی ترکیب تیمش را نشناخته است، شما باشید چه فکری می کنید؟ من نظر شخصی ام این است که او دوست دارد اخراجش کنند.

 

دیدگاه‌ها