کد خبر : 1566723 | 15 آبان 1397 ساعت 15:35 | 87.1K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه سنگین همسر ایکاردی به رونالدو

مائورو ایکاردی، ستاره و کاپیتان اینتر در بازی با جنووا روی نیمکت نشست اما نراتزوری به مشکلی برای پیروزی بر حریف خود برخورد نکردند.

طعنه سنگین همسر ایکاردی به رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، ایکاردی که سابقه آقای گلی سری آ را در کارنامه دارد، امسال علاوه بر رقبای قدیمی، کریستیانو رونالدو را نیز مانع رسیدن به هدف خود می بیند. در حال حاضر رونالدو با زدن 7 گل، یک گل بیشتر از ایکاردی زده و یکی از شانس های مسلم عنوان آقای گلی محسوب می شود.

 

 

1339773

 

 

واندا نارا، همسر و ایجنت ایکاردی در برنامه تیکی تاکا به مقایسه ایکاردی و رونالدو پرداخت و به فوق ستاره پرتغالی کنایه ای نیز تقدیم کرد:« مائورو و رونالدو تقریبا مثل هم گل زده اند(7-6). مائورو در بازی با جنووا روی نیمکت حضور داشت ولی اینتر موفق شد بدون مشکل 5 گل به جنووا بزند. همسرم در این فصل سه بازی در ترکیب ثابت نبوده و مشکلی هم ایجاد نکرده است. دوست دارم ببینم رونالدو هم به همین راحتی روی نیمکت می نشیند، وقتی یووه به حریفش 5 گل زده و او می توانسته در آن بازی هت تریک کند؟»

 

نارا در مورد دوران حضور ایکاردی در بارسلونا نیز گفت:« مائورو در بارسا رشد کرد و خاطرات بسیار خوبی از آنجا دارد. اخیرا که به بارسلونا رفته بودیم، دوستان بسیار زیادی را ملاقات کردیم. بر خلاف شایعات، رابطه مائورو و مسی هم بسیار خوب است و با یکدیگر دوست هستند.»

 

دیدگاه‌ها