کد خبر : 1566886 | 16 آبان 1397 ساعت 10:53 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد آنری از شاگردانش پس از شکست سنگین

تیری آنری، سرمربی موناکو پس از شکست 4-0 مقابل بروژ مدعی شد که شاگردانش پس از اینکه موقعیت خوبی در ابتدای دیدار از دست دادند، دیگر بازی نکردند.

انتقاد آنری از شاگردانش پس از شکست سنگین

به گزارش "ورزش سه"، سوفیان دیوپ فرصت خوبی داشت تا شانس باقی ماندن موناکو در چمپیونزلیگ را زنده نگه دارد ولی ضربه او توسط هوروات، گلر بروژ دفع شد. در ادامه، بروژ موفق شد با 4 گل موناکو را در هم بکوبد تا روزهای تیره بختی آنری در اولین تجربه سرمربی گری ادامه پیدا کند. پس از بازی، تیری آنری مدعی شد که شاگردانش بعد از اینکه موقعیت ابتدای بازی را از دست دادند، دیگر نتوانستند بازی کنند.

 

 

1352176

 

 

او گفت:" این نتیجه واقعا نشان دهنده روند بازی نیست ولی در چمپیونزلیگ، اگر گل نزنید، در چنین شرایطی قرار می‌گیرید. با وجود شروع خوبمان نتوانستیم گل بزنیم. پس از اینکه در 12 دقیقه 3 گل خوردیم، کار تمام شد. به محض اینکه موقعیت اول بازی را از دست دادیم، دیگر بازی نکردیم. از واکنش بازیکنانم به گلی که خوردیم خیلی ناراحتم. خوب شروع کردیم ولی پس از اینکه عقب افتادیم، اوضاع نگران کننده شد.

 

باید روحیه مان را حفظ کنیم، در غیر این صورت چه کار می‌توان کرد؟ نمایش هان نواه که از نیمکت به زمین رفت، پیام مهمی به تیم بود. سوفیان دیوپ و موسا سیلا هم خوب کار کردند. بازیکنان جوان هستند که تیم ما را سر پا نگه داشته اند."

دیدگاه‌ها