کد خبر : 1567019 | 16 آبان 1397 ساعت 23:10 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

پوگبا - رونالدو؛ چهره های ویژه آلیانز (عکس)

پل پوگبا و کریستیانو رونالدو باتوجه به بازی در تیم مقابل چهره های ویژه بازی منچستر و یوونتوس محسوب می شوند.

به گزارش "ورزش سه"، 11 سال قبل کریستیانو رونالدو آخرین فصل حضورش در تیم منچستریونایتد را سپری می کرد و حالا او با پیراهن تیمی ایتالیایی برابر شیاطین سرخ بازی خواهد کرد. رونالدو همراه با منچستر موفق شد یک بار هم قهرمان اروپا شود اما حالا این عنوان را با پیراهن یوونتوس جستجو می کند و برای صدرنشینی در گروه، ملزم به برتری مقابل تیم سابق است.

 

ستاره تیم مقابل نیز وضعیتی مشابه رونالدو را تجربه می کند. پل پوگبا که همین چند ماه پیش با فرانسه قهرمان جهان شد، اکنون سومین فصل حضور متوالی اش را در منچستریونایتد سپری می کند و این در حالی است که پیش تر با یوونتوس موفق شد به فرم خوب برسد و در قامت یک فوق ستاره ظاهر شود.

 

1352334

 

این دو در بازی امشب چهره های ویژه به حساب می آیند و بدون شک لنز دوربین ها بیش از هر کس دیگری پوگبا و رونالدو را دنبال می کند. در بازی رفت پوگبا نتوانست کاری انجام دهد اما در بازی امشب فرصت دارد تا ثابت کند همچنان همان بازیکنی است که در تیم شهر تورین بود.

همانطور که منچستری ها در بازی رفت از کریستیانو رونالدو استقبال و او را تشویق کردند، امشب هم هواداران یوونتوسی چند بار پوگبا را مورد تشویق خود قرار دادند.

 

1352335

دیدگاه‌ها