کد خبر : 1567094 | 17 آبان 1397 ساعت 12:15 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

استرلینگ: پنالتی نشد، عذرخواهی می‌کنم

رحیم استرلینگ که اعلام پنالتی عجیب داور بعد از سرنگون شدن او در محوطه‌ی جریمه به دومین گل منچسترسیتی مقابل شاختار دونتسک منجر شد اعتراف کرد دست به شبیه‌سازی زده و از این بابت عذرخواهی کرد.

استرلینگ: پنالتی نشد، عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ که در جریان پیروزی 6-0 منچسترسیتی مقابل شاختار دونتسک با گرفتن یک پنالتی در دقیقه‌ی 24 باعث به ثمر رسیدن دومین گل سیتی شد بعد از بازی اعتراف کرد که آن صحنه پنالتی نبوده و به دلیل اغراق در حرکاتش از ویکتور کاسای داور بازی و تیم شاختار دونتسک عذرخواهی کرد.

 

اما در جریان بازی کاسای معتقد بود میکولا ماتیونکو بازیکن شاختار، استرلینگ را به زمین انداخته و به همین علت در سوت خود دمید و نقطه‌ی پنالتی را نشان داد. پنالتی‌ای که توسط گابریل ژسوس به دومین گل سیتی تبدیل شد. ژسوس بعد از این دو گل دیگر به ثمر رساند تا در شب پیروزی پرگل تیمش هت‌تریک کند.

 

در لحظه‌ی اعلام پنالتی حتی پپ گواردیولا با حرکات خود نشان داد که با تصمیم داور موافق نیست، حرکاتی که توسط دوربین‌ها به ثبت رسید و باعث شد فوتبالدوستان در شبکه‌های اجتماعی از گواردیولا به خاطر رعایت اخلاق جوانمردانه ستایش کنند. استرلینگ هم بعد از بازی در گفتگو با BT Sport اعتراف کرد که در آن صحنه روی او خطایی صورت نگرفته و گفت:" می‌خواستم به توپ یک ضربه‌ی چیپ بزنم ولی بعد نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. تا به خودم آمدم دیدم روی زمین افتاده‌ام و یک غلت هم زده‌ام. راستش احساس نکردم کسی به من برخورد کرده باشد. اشتباه از من بود. پای خودم به زمین برخورد کرده بود. بنابراین از داور بازی و همینطور از شاختار عذرخواهی می‌کنم".

 

استرلینگ در ادامه‌ی مصاحبه‌اش دربار‌ی هت‌تریک ژسوس و پیروزی پرگلی که باعث شد سیتی با داشتن سه امتیاز بیشتر از لیون در صدر گروهش قرار بگیرد گفت:" پیروزی خیلی بزرگی بود. ما به این برد احتیاج داشتیم تا فشارمان را به رقبا افزایش دهیم و دقیقاً هم به هدفی که داشتیم رسیدیم".

 

توجه سیتی از این پس به دربی یکشنبه‌ی شهر منچستر معطوف خواهد بود. شاگردان گواردیولا باید در این دربی به مصاف یونایتدی بروند که تازه یک پیروزی بزرگ مقابل یوونتوس را تجربه کرده است. استرلینگ در این باره گفت:" من به یکی دو روز زمان نیاز دارم. باید آرام آرام آماده شویم، ریکاوری کنیم و خودمان را به دربی برسانیم. بازی با یونایتد بازی بزرگی خواهد بود ولی من شک ندارم که ما از جان و دل مایه خواهیم گذاشت تا سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم".

 

 

دیدگاه‌ها