کد خبر : 1567120 | 17 آبان 1397 ساعت 13:43 | 125.2K بازدید | 0 دیدگاه

افزایش امیدواری برای بازگشت عالیشاه

مچ سیاه شده به فینال آسیا می رسد؟(عکس)

پزشک تیم پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که امید عالیشاه با بهبود مصدومیت به دیدار مقابل کاشیما آنتلرز برسد.

مچ سیاه شده به فینال آسیا می رسد؟(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه که در تمام بازی‌های لیگ برتری این فصل پرسپولیس بازی کرده، بعد از دو حضور کامل مقابل الدحیل قطر، در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر نیز در ترکیب سرخ پوشان حضور داشت ولی در جدال برگشت و مسابقه رفت فینال با کاشیما آنتلرز به‌عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد.

 

اما محرومیت سیامک نعمتی از بازی دو روز آینده پرسپولیس در فینال برگشت لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده ژاپن، این فرصت را در اختیار امید عالیشاه قرار داده بود تا مجددا به ترکیب تیمش برگردد ولی آسیب دیدگی او منجر به شایعاتی درباره حضور یا غیبت‌اش در این مسابقه حساس شد.

 

عالیشاه به دلیل آسیب دیدگی مچ پا دور از تمرینات گروهی پرسپولیس بود و زیر نظر کادر پزشکی سرخ پوشان مراحل درمان خود را انجام می‌داد تا امیدوار به بازی برابر کاشیما آنتلرز باشد، اما صبح امروز رسانه‌ها اعلام کردند این بازیکن به طور قطع مقابل تیم ژاپنی حضور نخواهد داشت.

 

در همین خصوص دکتر علیرضا حقیقت به سایت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: کار روی مچ پای عالیشاه ادامه دارد؛ او روز گذشته(چهارشنبه) راه رفتن کنار زمین را انجام داد.

 

وی ادامه داد: مچ پای او التهاب دارد و سعی ما بر کاهش التهاب و درد با اقداماتی است که در حال انجامش هستیم؛ تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و باید منتظر شرایط او در تمرین روز جمعه باشیم.

 

 

 

این تصاویر آخرین وضعیت مچ پای امید عالیشاه است و کادرپزشکی امیدوار است علیرغم این ورم و کبودی با توجه به حساسیت بازی فینال او را به دیدار روز شنبه برساند.

 

پزشک پرسپولیس درباره اینکه امیدواری برای رسیدن عالیشاه به بازی با کاشیما آنتلرز تا چه میزان است، ابراز کرد: طبعا امیدواریم برسد که روی پای او به این شکل کار می‌کنیم؛ تمام اعضای کادر درمانی از من و آقای میثم علیپور تا بچه‌های ماساژور چه در مورد عالیشاه و چه برای موارد خفیف دیگر، ۲۴ ساعته در حال کار هستیم تا بازیکنان در بهترین حالت در اختیار کادر فنی باشند.

 

حقیقت یادآور شد: مورد مشابه عالیشاه را قبل از این ها برای بشار رسن هم داشتیم که به بازی رسیده بود و باید دید مچ پای عالیشاه چطور جواب می‌دهد؛ خود او هم با روحیه و تعصب تلاش می‌کند تا اگر لازم شد به تیم کمک کند.

 

با توجه به شرایط کمبود بازیکن پرسپولیس، بدون تردید حضور عالیشاه می‌تواند کمک حال برانکو در دیدار مقابل کاشیما آنتلرز باشد ولی غیبت او احتمالا منجر به تغییراتی در ترکیب این تیم و حضور ثابت نفراتی مثل آدام همتی در فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها