کد خبر : 1567141 | 17 آبان 1397 ساعت 15:05 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

کامیابی نیا: قهرمان شویم 500 لباس هدیه می‌دهم

هافبک پرسپولیس می گوید بازیکنان باید با تمام توان برابر کاشیما بازی کنند.

کامیابی نیا: قهرمان شویم 500 لباس هدیه می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، کمال  کامیابی نیا در این باره گفت: خدا را شکر با درایت کادرفنی توانستیم به این مرحله برسیم و هواداران مان را راضی کنیم. باید هرچه در توان داریم بگذاریم چون 90 دقیقه آخر است. کاشیما تیمی نیست که نتوانیم جبران کنیم و باید در دقایق اول به گل برسیم.


او ادامه داد: مهم نیست من گل بزنم یا نه و مهم تیم است. به هرحال اگر بازی را دیده باشید ما در نیمه اول خوب بودیم و در نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردیم که این به دلیل شرایط خواب و شرایط آب و هوایی بود. 6 ساعت اختلاف زمانی داشتیم و این وقعا سخت بود. امیدوارم کاشیما هم در بازی برگشت با همین مشکل روبرو شود.


هافبک پرسپولیس در مورد اینکه تیم کاشیما به حضور پرتعداد هواداران عادت دارد هم گفت: آنها با این شرایط آشنا هستند ولی ورزشگاه آنها 35 هزار نفری است و ورزشگاه آزادی جوش کاملا فرق دارد. وقتی کاشیما 85 یا 90 هزار هوادار ببیند خیلی فرق دارد. ما السد و الدحیل را هم با کمک همین هواداران شکست دادیم.


کامیبانی نیا در مورد اینکه پرسپولیس برای بازی روز شنبه تنها 11 بازیکن دارد هم گفت: بازیکنان جوان ما خیلی خوب هستند. نظر آقای برانکو است و هرکسی آماده باشد بازی می کند.


او در مورد گلزنی اش در بازی فینال هم گفت: واقعا دوست دارم گل بزنم و به تیم کمک کنم، اگر موقعیت پیش بیاید چراکه نه. واقعا مهم قهرمانی تیم است و حیف است تیمی که به اینجا آمده موفق نشود.


هافبک پرسپولیس می گوید بازیکنانش باید با تمام توان بازی کنند: باید طوری بازی کنیم که اگر از زمین آمدیم بیرون توان راه رفتن نداشته باشیم. اگر قهرمانی بشویم این انرژی برای جشن قهرمانی برخواهد گشت. تیم ما خیلی سختی کشید و باید تمام توان مان را بگذاریم چون خیلی حیف است تا بدین جا رسیده ایم قهرمان نشویم. به نظر خودم کاشیما قوی تر از الدحیل و السد نیست.


کامیابی نیا در پاسخ به این سوال که در صورت قهرمانی چه کاری انجام می دهد هم گفت: ما قهرمان بشویم 500 لباس خودم را در ورزشگاه کاظمی به هواداران هدیه می دهم و البته بازیکنان تیم را به رستوران می برم.

 

ویدئو صحبت‌های کامیابی نیا درباره تقابل با کاشیما

 

 

 

دیدگاه‌ها