کد خبر : 1567153 | 17 آبان 1397 ساعت 16:00 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

شاید سخت‌ترین بازی ما فردا باشد؛

قلعه‌نویی: نمی‌گذارم کسی در کارم دخالت کند

امیرقلعه نویی می گوید که دیدار برابر سایپا می تواند سخت ترین دیدار تیمش با توجه به غیبت 6 بازیکن باشد.

قلعه‌نویی: نمی‌گذارم کسی در کارم دخالت کند

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سایپا تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیاری سختی داریم، شاید سخت‌ترین بازی ما فردا باشد. با توجه به این که 6 بازیکن را در اختیار نداریم، البته مطمئن هستیم بازیکنان جایگزین بهترین کیفیت خودشان را نشان خواهند.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط تیم رقیب توضیح داد: سایپا تیم خوبی است. بسته و با برنامه بازی می‌کند؛ در بازی قبل 70 دقیقه 10 نفر بودند یقیناً بازی سختی داریم اما ما هم سپاهان هستیم و هفته به هفته بهتر می‌شویم، برای بازی فردا 6 مهره را نداریم.


قلعه نویی در مورد غیبت علی دایی و سایر مربیانی که در اصفهان و در کنفرانس خبری پیش از بازی حضور پیدا نمی کنند، در پاسخ به سوال خبرنگاری بیان کرد: وظیه مربیان است که احترام بگذاریم و در نشست حضور پیدا کنیم، طرفداران دوست دارند اخبار تیمشان را پیگیری کنند، اما باید شرایط را هم دید، پروازها تأخیر می‌کنند و این ارتباطی با مربی ندارد، شخصاً سعی می‌کنم در نشست‌ها حضور پیدا کنم.


قلعه نویی در مورد مصدومان تیمش توضیح داد: ایران پوریان، سرلک و نویدکیا مصدوم هستند، سه محروم هم داریم که جمعاً 6 بازیکن را نداریم.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا در نیم فصل سپاهان قصد خرید بازیکن را دارد، گفت: نقل و انتقالات زمستان برای این است که نقاط ضعف تیم را پوشش دهیم، ما هم به دنبال این هستیم که بعضی پست‌های مان را تقویت کنیم، هر وقت بازیکن با پیراهن سپاهان عکس گرفت اسم آن را می گوییم.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد: نیازهای مان را اعلام کرده‌ایم، اما سیاست باشگاه این است که این موضوع در سکوت پیش رود.


قلعه نویی در خاتمه در پاسخ به حواشی پیش آمده در خصوصی تغییرات در هیئت مدیره سپاهان یادآور شد: تعجب می‌کنم، کفعمی را می‌شناسم اما دیده‌اید با او کار کرده باشم؟ پس چه دلیل برای مخالفت با او دارم، 30 سال است در ورزش است هرچند با هم کار نکرده‌ایم، این موضوعات مربوط به گذشته است و نمی‌دانم مشکلات چه بوده است. در چارچوب خودم کار می‌کنم و نظری در مورد هیئت مدیره نمی‌دهم، اگر مشکلی باشد شفاف سازی می‌کنم؛ کفعمی برای ورزش کشور تلاش کرده، از هواداران می‌خواهم احترام همه را نگه دارند، دیده‌اید مربی در همه تیم‌ها موفق باشد؟ اینطور نیست.


وی با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهد کسی در کارش دخالت کند، افزود: شاید یک مدیر هم گاها موفق نباشد، همه کسانی که در مجموعه هستند به دنبال نتیجه گرفتن تیم هستند؛ همان گونه که دوست ندارم در کارم دخالت کنند، به خودم اجازه نمی‌دهم در کار دیگران دخالت کنم.


قلعه نویی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر این که کمیته انضباطی هنوز رای خود را در مورد بازی سایپا و پرسپولیس نداده و این امکان وجود داشت که بعضی بازیکنان سایپا محروم شوند، تصریح کرد: دلیل این تاخیر را باید از رئیس کمیته انضباطی بپرسید.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان درخصوص انتخابش در نظرسنجی برنامه نود گفت: این اتفاق ماحصل کار گروهی است، این هدیه را تقدیم به کارگران فولاد مبارکه و هواداران می‌کنم، هوادارانی که در تهران و کرمان تیم را حمایت کردند، خوشحال هستیم که سپاهان هفته به هفته بهتر می‌شود.

 

گفتنی است علی دایی سرمربی سایپا به نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان نرسید.

 

دیدگاه‌ها