کد خبر : 1567160 | 17 آبان 1397 ساعت 16:36 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

همه تیم‌های ایران با یک روش بازی می‌کنند؛

تقوی: بهترین بازیکنان جهان را دارم

سرمربی موقت تراکتورسازی معتقد است شاگردان او بهترین بازیکنان دنیا هستند که دستورات تاکتیکی او را به طور دقیق اجرا می‌کنند.

تقوی: بهترین بازیکنان جهان را دارم

به گزارش "ورزش سه"، محمد تقوی در نشست خبری قبل از دیدار برابر ذوب‌آهن ضمن قدردانی از حضور و حمایت هواداران در بازی‌های گذشته اظهار کرد: فوتبال بدون هواداران معنی ندارد و ما یک تیم، با ۸۰ هزار نفر هوادار هستیم؛ آن‌ها جزوی از این تیم و در پیروزی‌های ما سهیم هستند و به بیانی بهتر تراکتورسازی، سرمایه فوتبال ایران است.

 

او با بیان اینکه هنوز از عملکرد تیمم راضی نیستم، اظهار داشت: روزبه روز بهتر می‌شویم و برای هر مسابقه تاکتیک خاصی داریم؛ چیزی که از فوتبال ایران فهمیدم این است که اکثر تیم‌ها با یک روش بازی می‌کنند، اما من سعی می‌کنم در هر دیدار تاکتیک‌های مختلف داشته باشم.

 

سرمربی موقت تراکتورسازی درباره پوشش نقاط ضعف این تیم عنوان کرد: اشتباه فردی جزوی از فوتبال است، اما سعی می‌کنیم اشتباهات را کم کنیم؛ در حال حاضر با بازیکنانی که داریم، می‌توانیم خیلی کارها کنیم اما نمی‌توانم درباره نیم‌فصل دوم حرف بزنم چون معلوم نیست نیم ساعت بعد در این تیم هستم یا نه.

 

تقوی با تاکید بر اینکه ما نباید از باخت و اشتباه بترسیم، اظهار کرد: هر مربی فلسفه خاص خود را دارد و هدف من این است که در هر شرایطی باید تیم مقابل را در فشار قرار دهیم؛ من باید به آن تاکتیک برسم و این موضوع به مدت زمانی بستگی دارد که در اختیار دارم؛ بهترین بازیکنان جهان را دارم و آن‌ها حرف‌های من را مو به مو انجام می‌دهند.

 

او توجه به بازیکنان جوان را مهم‌ترین هدف خود عنوان کرد و افزود: اولویتم این است بازیکنان را از آکادمی به تیم بزرگسالان اضافه کنیم؛ معتقدم تراکتورسازی باید بومی شود و تمرکزمان را باید روی نفرات پایه بومی قرار دهیم؛ تراکتورسازی به اندازه‌ای بازیکن بومی دارد که بتواند به این هدف برسد.

 

 

دیدگاه‌ها