کد خبر : 1567223 | 17 آبان 1397 ساعت 22:46 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاراته قهرمانی جهان؛

برتری کمیته تیمی بانوان در گام نخست

تیم کمیته تیمی بانوان کشورمان در گام نخست مسابقات جهانی مقابل تیم سنگال به برتری دست یافت.

برتری کمیته تیمی بانوان در گام نخست

به گزارش ورزش سه به نقل از تسنیم  روز سوم از بیست‌وچهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان امروز (پنجشنبه) در سالن 15 هزار نفری «ویزینک» مادرید اسپانیا با راهیابی تیم کاتای مردان کشورمان به دیدار رده‌بندی، حذف تیم کاتای بانوان کشورمان، برتری کومیته تیمی بانوان در گام نخست و استراحت کومیته تیمی مردان در دور نخست پیگیری شد.

 

در کومیته تیمی بانوان تیم کشورمان در دور نخست به مصاف تیم سنگال رفت و با برتری 2 بر صفر حریف هلند در دور دوم شد. در این دیدار پگاه زنگنه و حمیده‌عباسعلی مقابل رقبای خود به برتری 2 بر صفر دست یافتند و جدال رزیتا علیپور و کاراته‌کا سنگالی نیز به تساوی صفر-صفر رسید. فاطمه چالاکی عضو چهارم تیم کومیته تیمی بانوان نیز در این دیدار به میدان رفت.

 

شاگردان ستاره موسوی در دور دوم مسابقات فردا(جمعه) به مصاف تیم هلند خواهند رفت. 

 

اما تیم کومیته تیمی مردان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات امروز(پنجشنبه) در گام نخست استراحت کردند و فردا در دور دوم به مصاف تیم ارمنستان خواهند رفت. 

 

ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری، سامان حیدری، صالح اباذری، علی اصغر آسیابری و مهدی خدابخشی ترکیب تیم کومیته تیمی کشورمان را در این مسابقات تشکیل می‌دهند و هدایت آنها نیز برعهده شهرام هروی است. 

 

اما در کاتا تیمی مردان نیز تیم کشورمان متشکل از ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون پس از برتری 4 بر یک مقابل روسیه و شکست 5 بر صفر مقابل اسپانیا، باتوجه به فینالیست شدن میزبان مسابقات در جدول شانس مجدد به مصاف کویت رفت و با برتری 3 بر 2 مجوز حضور در دیدار رده‌بندی را کسب کرد. 

 

ملی‌پوشان کشورمان برای کسب نشان برنز روز یکشنبه 20 آبان ماه به مصاف تیم کاتای ترکیه خواهند رفت.

 

تیم کاتا بانوان نیز متشکل از  الناز تقی‌پور، شادی جعفری‌زاده و نجمه قاضی‌زاده پس از برتری 4 بر یک مقابل بلاروس در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر مغلوب ترکیه شد و با توجه به شکست این تیم مقابل ژاپن از دور مسابقات کنار رفت. 

 

 

دیدگاه‌ها