کد خبر : 1567312 | 18 آبان 1397 ساعت 12:08 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل سایپا؛

سخت ترین روز قلعه نویی برای انتخاب 11 بازیکن

امیرقلعه نویی اگرچه آمار خوبی مقابل تیم های علی دایی ثبت کرده و سپاهان هم این روزها شرایط خوبی دارد ولی انتخاب ترکیب 11 نفره در روزی که 6 بازیکن این تیم به دلایل مختلف غایب هستند، کار آسانی نیست.

سخت ترین روز قلعه نویی برای انتخاب 11 بازیکن 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان امروز از ساعت 16:30 دقیقه در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر میزبان سایپا می شود تا در هفته ای که پدیده زودتر از آنها بازی نمی کند، به  صدر نزدیک شوند.


با این حال با توجه به غیبت 6 بازیکن امیرقلعه نویی کار سختی برای انتخاب 11 بازیکن اصلی خود دارد. در دیدار برابر سایپا ایران پوریان، سرلک و نویدکیا به دلیل مصدومیت و مهدی کیانی، مهرداد محمدی و عزت پورقاز به دلیل محرومیت غائب هستند.


در خط دروازه پیام نیازمند مانند همیشه در چارچوب دروازه خواهد ایستاد و در پست دفاع چپ و راست هم سعید آقایی و حسن جعفری بازی خواهند کرد. در کنفرانس خبری امیرقلعه نویی حرفی از مصدومیت خالد شفیعی نزد؛ بنابراین خالد و یزدانی زوج  خط دفاعی سپاهان در غیاب عزت پورقاز هستند.


مهم ترین چالش قلعه نویی انتخاب جایگزین مهدی کیانی خواهد بود؛ برای پر کردن جای خالی کیانی، سرمربی سپاهان احتمالا به بازی با دو هافبک دفاعی روی خواهد آورد تا حامد بحیرایی و محمد کریمی بیشترین شانس را برای حضور در زمین داشته باشند. در این پست البته جلال علی محمدی و بختیار رحمانی هم در دسترس امیرقلعه نویی قرار دارند و بعید نیست که این دو بازیکن هم شانس حضور فیکس پیدا کنند؛ در این صورت حامد بحیرایی و کریمی و یا هر دو بازیکن ممکن است از فهرست 11 بازیکن اصلی خارج شوند.


یک خط جلوتر از دو بازیکنی که در مورد آنها صحبت شد، ولادیمیر کومان هافبک مجاری سپاهان بازی خواهد کرد و دو پست وینگر چپ و راست هم با ساسان انصاری و سجاد شهباززاده پر خواهد شد تا استنلی کی روش هم مانند همیشه بازیکن خط آتش تیم باشد.

 

با این وصف ترکیب احتمالی سپاهان برابر سایپا به شرح زیر خواهد بود:


پیام نیازمند- سعید آقایی، خالد شفیعی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، حامد بحیرایی، بختیار رحمانی، ولادیمیر کومان، ساسان انصاری، سجاد شهباززاده و استنلی کی روش.

دیدگاه‌ها