کد خبر : 1567462 | 18 آبان 1397 ساعت 18:53 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

دیبالا: من و رونالدو کنار هم خوشحال هستیم

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس اذعان داشت او و رونالدو از بازی کردن کنار هم خوشحال هستند.

دیبالا: من و رونالدو کنار هم خوشحال هستیم

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا همچنین از ملاقات دوباره با پل پوگبا در جریان دیدار یوونتوس برابر یونایتد ابراز رضایت کرده و مدعی شد شاید در آینده آنها دوباره در یک تیم بازی کنند.

 

1352933

 

دیبالا گفت: "دیدن دوباره پوگبا خوشایند بود زیرا ما دوستانی صمیمی هستیم. بازی رفت برای من مطلوب بود و دیدار برگشت برای پوگبا اما من خوشحال بودم که برابر او بازی می کردم و ما از زمانی که او یوونتوس را ترک کرده همیشه در تماس بودیم. ما هنوز هم با یکدیگر خیلی نزدیک هستیم و شاید در آینده ما دوباره در یک تیم بازی کنیم.

 

ما امسال شانس بیشتری داریم زیرا کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگی است و حالا ما گزینه های بیشتری داریم اما سالهاست که خوب بازی می کنیم. ما در چهار سال گذشته در 2 فینال باخته ایم و سال گذشته نیز بدشانس بودیم که علیرغم یک بازی خوب برابر رئال مادرید حذف شدیم.

 

شاید به نظر می رسید وسواس ما لیگ قهرمانان است اما یوونتوس روی عناوین داخلی نیز متمرکز بوده و خواهان فتح یک اسکودتوی دیگر است. من و رونالدو از بازی کردن کنار هم خوشحالیم و پیش از این نیز از سبک بازی هم آگاه بودیم اما باید با تلاش بیشتر رابطه خود را بهبود بخشیده و سعی کنیم گل های بیشتری را کنار هم به ثمر برسانیم."

دیدگاه‌ها