کد خبر : 1567859 | 20 آبان 1397 ساعت 08:41 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

دست خالی سپاهان و ذوب آهن و 9 تیم دیگر برای تیم ملی

استقلال و تراکتورسازی رکوردداران اردوی آبان ماه

در میان بازیکنانی که سرمربی تیم ملی آنها را برای حضور در اردوی جدید تیم ملی معرفی کرده است از 11 تیم لیگ برتری نام هیچ بازیکنی به چشم نمی خورد.

استقلال و تراکتورسازی رکوردداران اردوی آبان ماه

به گزارش "ورزش سه"، به سنت ماه های گذشته کارلوس کی روش جدیدترین لیست تیم ملی برای حضور در اردوی آبان ماه را اعلام کرد. یکی از نکات تغییر نکرده در لیست کی روش تعداد بازیکنان دعوت شده در اردوی تیم ملی از لیگ برتر ایران است.


کی روش در حالی 25 بازیکن را برای حضور در اردوی اخیر دعوت کرده که تنها 10 نفر از آنها در تیم های داخلی به میدان می روند و البته در این باره باید ممنون تیم تراکتورسازی تبریز بود چرا که به خدمت گرفتن سه کاپیتان تیم ملی باعث شد تا تعداد بازیکنان لیگ برتری بالا برود.


10 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی، این روزها در 5 باشگاه لیگ برتری توپ می زنند و در این میان می توان گفت دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران با دارا بودن سه بازیکن در لیست فعلی بیشترین سهمیه را در بین سایر تیم های لیگ برتری دارند.


پس از این دو تیم پرسپولیسی ها دو بازیکن در اردوی اخیر دارند و در نهایت ماشین سازی تبریز و سایپا نیز هر کدام یک بازیکن در لیست تیم ملی دارند.


* تراکتورسازی تبریز: اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی
* استقلال تهران: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی و وریا غفوری
* پرسپولیس: علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی
* سایپا: مهدی ترابی
* ماشین سازی تبریز: محمدحسین کنعانی زادگان

دیدگاه‌ها