کد خبر : 1568268 | 21 آبان 1397 ساعت 15:09 | 55.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمله پلیس بوئنوس آیرس به رختکن ریورپلات

عملیات ضد جاسوسی در فینال لیبرتادورس

دغدغه کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی برای نقض نشدن محرومیت مارسلو گایاردو، سرمربی بوکا، به یک عملیات پلیسی عجیب منجر شد.

عملیات ضد جاسوسی در فینال لیبرتادورس

به گزارش "ورزش سه"، دیداری که به فینال قرن شهره شده، جذاب، تماشایی و پرگل از آب در آمد و تمام کسانی را که بازی را زنده تماشا کردند، راضی کرد.

 

بوکا که میزبان بود، دو بار از حریف خود پیش افتاد ولی ریور توانست بازی را به تساوی بکشاند و حالا در بازی برگشت برگ برنده را در اختیار دارد. شنبه آینده در مونومنتال، ریور با یک تساوی 1-1 نیز قهرمان خواهد شد.

 

جو ورزشگاه بومبونرا مثل همیشه فوق العاده بود و هواداران بوکا از ابتدا تا انتها به تشویق تیم خود پرداختند. بر خلاف تصورات، حادثه قابل ذکری نیز در بازی اتفاق نیفتاد و همه چیز بدون جنجال چه روی سکوها و چه در میدان مسابقه پایان یافت ولی نکته قابل ذکر و البته جنجالی به رختکن ریورپلات مربوط می شود.

 

ساعاتی قبل از شروع بازی و ورود کاروان ریور به ورزشگاه، پلیس به درخواست کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی(کنمبول) به رختکن ریور هجوم برد. هدف، تجسس برای پیدا کردن هرگونه وسایل ارتباطی با سرمربی محروم این باشگاه بود. مارسلو گایاردو که از سوی کنمبول 4 جلسه محروم شده، اجازه حضور روی نیمکت و هرگونه ارتباط رادیویی با دستیارانش را نداشت.

شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر وجود دستگاه هایی در رختکن ریور برای ارتباط گایاردو با بازیکنان و دستیاران و به همین دلیل پلیس اقدام به جست و جو  در میان وسایل بازیکنان و اعضای تدارکات ریور و حتی جعبه های نوشیدنی موجود در رختکن کرد.

این اتفاق با واکنش منفی باشگاه ریورپلات همراه بود. رئیس باشگاه در همین رابطه گفت که با ما مثل تبهکاران رفتار کردند اما سخنگوی کنمبول تاکید کرد که اقدام پلیس کاملا روتین بوده و در ورزشگاه مونومنتال نیز شاهدش خواهیم بود.

 

دستیار گایادرو نیز در پایان بازی ضمن اشاره به اتفاق رخ داده در رختکن، به کنایه گفت:« فکر می‌کنم روی صندلی ای هستم که لیاقتش را ندارم. مارسلو باید اینجا می‌نشست و او اینجا نیست به خاطر یک پنالتی ناعادلانه و من باید جای او را پر کنم ولی من احساس راحتی نمی‌کنم زیرا مارسلو مربی ماست و او باید به جای من اینجا می‌بود. فرصت صحبت کردن با او را نداشتم، فکر می‌کنم اینجا دستگاهی نصب شده که روی سیگنال تلفن همراه اختلال بیندازد. انگار که FBI به اینجا آمده تا مطمئن شود ارتباطی بین دو طرف ایجاد نمی‌شود. بنابراین ما نتوانستیم ارتباطی با هم داشته باشیم.»

 

 

1354211

 

1354212

 

دیدگاه‌ها