کد خبر : 1568564 | 22 آبان 1397 ساعت 18:42 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ: فتح چهارمین CL متوالی غیرممکن نیست

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید از دریافت جایزه Goal 50 ابراز خوشحالی کرد.

مودریچ: فتح چهارمین CL متوالی غیرممکن نیست


به گزارش "ورزش سه"، این جایزه همه ساله از سوی سایت گل اهدا می شود و امسال لوکا مودریچ بالاتر از کریستیانو رونالدو و محمد صلاح فاتح این عنوان شد.

 

1354565

 

لوکا مودریچ گفت: "من بسیار خوشحال هستم که این جایزه را دریافت می کنم و می خواهم از همه کسانی که برای من رای دادند تشکر کنم. دریافت این جایزه و بالاتر قرار گرفتن از 2 بازیکن بزرگ دیگر افتخار مهمی است. ما در رئال مادرید فصل خوبی را آغاز نکرده ایم و به دنبال بهبود شرایط هستیم اما در نهایت پایان فصل مهم است. هدف ما دستیابی به چالش هایی است که همواره پیش روی تیم قرار دارد و برای رسیدن به آن می خواهیم به سختی تلاش کنیم.

 

من امیدوارم قادر به فتح برخی عناوین پیش رو باشیم و مهم تر از همه چیز سبک بازی خود را بهتر کنیم. با سرمربی جدید رئال مادرید من به پیشرفت اطمینان داشته و می دانم فصل خوبی در انتظار ماست.

 

آنچه که ما در 3 فصل گذشته انجام داده ایم چیزی غیر قابل تصور بود اما رئال مادرید موفق به انجام آن شد و حالا فتح چهارمین لیگ قهرمانان متوالی غیرممکن نیست.

 

ما باید فروتن بوده، سخت تلاش کنیم و به دیگر تیم ها احترام بگذاریم زیرا تیم های بزرگی در لیگ قهرمانان حاضر هستند و هر ساله فتح این جام سخت تر می شود. اما همانطور که گفتم ما برای فتح همه جام ها تلاش خواهیم کرد و چندین بار نشان داده ایم که هیچ چیز برای این تیم غیر ممکن نیست."

دیدگاه‌ها