کد خبر : 1568566 | 22 آبان 1397 ساعت 18:58 | 67.9K بازدید | 0 دیدگاه

فتاحی: به کمک همه احتیاج داریم؛

فکر نمی‌کنم پرسپولیس با نوجوانانش با پیکان بازی کند

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ابراز امیدواری کرد تا با همکاری باشگاه ها لیگ برتر تا نیم فصل بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیش برود.

فکر نمی‌کنم پرسپولیس با نوجوانانش با پیکان بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت و گو با ورزش سه درباره برنامه فشرده بازی ها، گفت: سازمان لیگ بعد از اردوی تیم ملی وارد یک دوره فشرده برگزاری مسابقات می شود و شکی نیست که برای عبور از این فضا و برای پیشرفت فوتبال و کاهش تنش ها نیاز به هماهنگی و همکاری همه تیم ها داریم. ما نهاد برگزار کننده مسابقات هستیم و تعلقات رنگی نداریم. همه تیم ها و مربیان دوستان ما هستند و تا آنجایی که بتوانیم تلاش می کنیم تا حق کسی ضایع نشود اما بعضی اوقات شرایط از دست ما خارج است.


وی در ادامه درباره صحبت های انجام شده در برنامه 90، تصریح کرد: خیلی از پرسپولیسی ها شاید این ذهنیت را داشته باشند که چرا بازی پرسپولیس مانند استقلال عقب نمی افتد. ما برای آن مسابقه دلایلی داشتیم و این کار را انجام دادیم و باید توجه داشته باشیم با شرایط فعلی و حضور تیم ملی در جام ملت ها و سپس لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد و مقدماتی جام جهانی، ما فرصتی برای به تعویق انداختن مسابقات نداریم و باید همه تلاش خود را انجام دهیم تا مسابقات  در موعد خود انجام شود.


فتاحی در بخش بعدی صحبت های خود در این باره اضافه کرد: موضوع مد نظر ما این است که به پرسپولیس کمترین فشار وارد شود و ما شرایط این تیم را درک می کنیم اما از ابتدا می دانستیم که پیش روی تا فینال آسیا، بدون فشار نخواهد بود. این یک مسابقه ملی بود و برای فوتبال ایران افتخار محسوب می شود و تیم های دیگر در لیگ برتر نیز خواهان ارفاق به پرسپولیس بودند. ما نیز این ارفاق را برای استقلال و پرسپولیس انجام دادیم و اکنون باید مسیری را طی کنیم تا با کمترین مشکل به نیم فصل برسیم.


وی ادامه داد: ما خوشحال نیستیم که پرسپولیس از نظر بازیکن شرایط خوبی ندارد اما چاره ای نداریم. برگزاری مسابقات اهمیت زیادی دارد و 15 تیم دیگر در لیگ حضور دارند و ما نمی توانیم فقط برای یک تیم، برنامه های سایرین را تغییر دهیم. سعی کردیم با هم افزایی و همکاری تا آنجا که در توان ما بود، از این پیچ سخت با کمترین هزینه عبور کنیم.


فتاحی با اشاره به نقش آفرینی مسئولان پرسپولیس در این مسیر، اضافه کرد: انتظار من از پرسپولیسی ها، مدیران، مربیان و هواداران این است که آنها نیز در برگزاری مسابقات لیگ کنار ما باشند. پرسپولیس یکی از ارکان برگزاری مسابقات لیگ است. حضور پرسپولیس در مسابقات آسیایی با ملی پوشان زیاد در گذشته منتج به کناره گیری این تیم شد و ما نباید اجازه بدهیم این شرایط برای هیچ تیمی تکرار شود. ما همه همکاری خود را با آقای برانکو انجام خواهیم داد و البته انتظار داریم که منفعت جمعی فوتبال ایران در درجه اول جلوتر از مسائل باشگاهی مورد توجه قرار بگیرد.


مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان در واکنش به صحبت برانکو مبنی بر دیدار با پیکان با تیم زیر 17 ساله ها، تصریح کرد: فکر نمی کنم این اتفاق رخ دهد و ما برنامه مسابقه را اعلام کردیم و باید این مسابقه را برگزار کنیم. پیکان در این زمینه با حسن نیت همکاری کرده و با توجه به اینکه برنامه اعلام شده امیدوارم باشگاه پرسپولیس به ما و خودش کمک کند تا چند هفته باقی مانده را پشت سر بگذاریم و در نیم فصل دوم همه چیز به روال عادی باز می گردد.

دیدگاه‌ها