کد خبر : 1568618 | 23 آبان 1397 ساعت 01:54 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

نویر: در فرم خوبی هستم و مشکلی ندارم

مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، اعلام کرد علی رغم انتقادهایی که از او در ماه های اخیر شده، هنوز از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است.

نویر: در فرم خوبی هستم و مشکلی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، نویر که فصل قبل را تقریبا به طور کامل از دست داده بود، در رقابت های جام جهانی 2018 نمایش های ضعیفی داشت و یکی از دلایل حذف ژرمن ها در مرحله گروهی بود.

عملکرد او در رقابت های این فصل هم چندان خوب نبود و او روی 8 ضربه ای که در دیدارهای اخیر به سمت دروازه بایرن زده شد، 8 گل دریافت کرد. با این وجود، نویر تاکید کرد که این انتقادها تاثیر چندانی روی او نداشته است.

او به خبرنگاران گفت:" این موضوعی قدیمی است؛ جدید نیست. من در فرم خوبی هستم. من بازی خوبی مقابل بروسیا دورتموند داشتم و از اعتماد به نفس برخوردارم."

 

1345092

 

نویر احتمالا در دیدار دوستانه آلمان مقابل روسیه روی نیمکت خواهد نشست اما در دیدار دوشنبه آینده مقابل هلند در لیگ ملت های اروپا که ژرمن ها در آن به شدت به پیروزی نیاز دارند، در ترکیب اصلی خواهد بود.

او در مورد این دیدارها گفت:" ما می خواهیم امسال را که سال خوبی برای ما نبود، با بهترین نتایج به پایان برسانیم و در هر دو دیدار به پیروزی برسیم. ما خوش بین هستیم که می توانیم در هر دو دیدار پیروز شویم. مقابل هلند مطمئنا می خواهیم پیروز شویم."

دیدگاه‌ها