کد خبر : 1568662 | 23 آبان 1397 ساعت 11:57 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مسابقات تیروکمان دانشجویان کشور

مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان دانشجویان کشور با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان و دانشگاهی در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات تیروکمان دانشجویان کشور

به گزارش "ورزش سه"و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی‌، به منظور هماهنگی و برنامه ریزی مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان برای شناخت نفرات برتر برای حضور در تیم ملی دانشجویان برای شرکت در سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان جلسه روسای فدراسیون دانشگاهی و تیراندازی با کمان برگزار شد.

 

بنا براین گزارش در این جلسه که با حضور دکتر دهخدا رئیس فدراسیون دانشگاهی، دکتر شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، نجار مدیر تیم های ملی فدراسیون تیراندازی با کمان، کریمی مسئول کمیته فنی و مسابقات و مرادی مدیر روابط عمومی فدراسیون دانشگاهی در محل فدراسیون دانشگاهی برگزار شد در خصوص چگونگی برگزاری و تشکیل تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان بحث و تبادل نظر شد.

 

در این جلسه مقرر شد با همکاری هیئت‌های ورزش دانشگاهی و تیرو کمان استان‌ها مسابقات استانی تا پایان دی ماه برگزار و نفرات برتر پس از تایید فنی به مسابقات کشوری راه یابند.

 

همچنین مسابقات کشور به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در تیم ملی دانشجویان برای شرکت در یونیورسیاد 2019 ایتالیا همزمان با دهه مبارک فجر در سایت فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شود.

 

در پایان این جلسه حکم رئیس انجمن تیراندازی با کمان دانشجویان به دکتر شعبانی اهداء شد.

 

 

دیدگاه‌ها