کد خبر : 1568691 | 23 آبان 1397 ساعت 13:08 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ NBA؛ دومین پیروزی لشگر مصدومان کلیولند

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا با برگزاری ۳ مسابقه ادامه پیدا کرد که کلیولند دومین برد خود در این فصل را بدست آورد.

لیگ NBA؛ دومین پیروزی لشگر مصدومان کلیولند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا،‌ در ادامه رقابت‌های لیگ NBA، کلیولند کاوالیرز در خانه در سالن کوئیکن لون آرنا موفق شد با نتیجه ۱۱۳ بر ۸۹  میهمان خود شارلوت هورنتس را شکست دهد. برای کلیولند که با لشگری از مصدومان مواجه است،  جوردن کلارکسون بازیکن تیم ملی فیلیپین (حریف ایران در انتخابی جام‌جهانی) ۲۴ امتیاز  و داوید انوابا ۱۸ امتیاز از روی نیمکت کسب کردند. هم چنین رادنی هد ۱۶ امتیاز و تریستان تامپسون ۱۱ امتیاز و ۲۱ ریباند به دست آوردند تا به پنج شکست متوالی کلیولند پایان دهند  و دومین پیروزی این فصل خود را بعد از پیروزی مقابل آتلانتا در تاریخ ۳۰ اکتبر، رقم بزنند.

 

لیست مصدومان کلیولند تا این جای فصل طولانی شده است. کایل کرور به خاطر مشکل پای راست و سدی عثمان به خاطر اسپاسم کمر روز سه شنبه بازی نکردند و به لیست مصدومان کلویلند اضافه شدند. ستاره آل استاری کلیولند کوین لاو به خاطر جراحی پا و پوینت گارد شروع کننده بازی جورج هیل به خاطر مشکل همسترینگ و سم دکر به دلیل مشکل زانو سایر مصدومان سرشناس کاوالیرز هستند.

 

برای شارلوت جرمی لمب ۲۲ امتیاز و نیکی باتوم  ۱۱ امتیاز کسب کردند، اما ستاره این تیم کمبا واکر که در جدول کسب امتیاز در رتبه سوم لیگ قرار دارد، فقط ۷ امتیاز کسب کرد که کمترین امتیاز این فصل واکر است. هم چنین واکر فقط دو شوت موفق از شانزده اقدام خود را وارد سبد کرد در حالی که میانگین امتیازگیری او در هر بازی در این فصل ۲۷.۹ امتیاز است.

 

شارلوت در حالی پای به این مسابقه گذاشت که سه بازی از چهار باز اخیر خود را برده بود ولی با ارائه یک نمایش ضعیف شکست خورد و تعداد پیروزی ها و شکست های این تیم در عدد ۷ مساوی شد.

 

در دیگر مسابقه تیم دنور ناگتس در خانه در سالن پپسی سنتر با نتیجه ۱۰۹ بر ۹۹ مغلوب میهمان خود هیوستون راکتس شد. ستاره تیم هیوستون جیمز هاردن ۲۲ امتیاز ( ۱۹ امتیاز را در نیمه دوم به دست آورد ) و ۱۱ پاس منجر به گل و کریس پاول ۲۱ امتیاز کسب کردند تا چهارمین شکست متوالی دنور را رقم برنند. این سومین دیدار متوالی بود که هیوستون بدون کارملو آنتونی بازی کرد، غیبتی که باشگاه هیوستون اصرار دارد آن را به بیماری کارملو ربط دهد.

 

برای دنور مونته موریس که هشت تقابل اخیرش با هیوستون را از دست داده بود، ۱۹ امتیاز و گری هریس و جمال ماوری ۱۵ امتیاز کسب کردند. خوانچو هرنانگومز برای دومین بار در ترکیب شروع کننده بازی به جای ویل بارتون قرار گرفت. ویل بارتون به خاطر مصدومیت از ناحیه لگن مدت نامشخصی از میادین دور خواهد بود و سرمربی دنور در چند بازی اخیر به دنبال جایگزین وی در ترکیب اصلی می گردد.

 

برای هیوستون جرالد گرین در بازی دیشب به خاطر مصدومیت غایب بود اما مایک دی آنتونی سرمربی هیوستون بعد از بازی اعلام کرد که جرالد گرین در بازی پنجشنبه مقابل گلدن استیت حضور خواهد داشت.

 

در آخرین بازی هم تیم گلدن استیت واریرز در خانه در سالن اوراکل آرنا موفق شد با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۳ آتلانتا هاوکس را شکست دهد. برای گلدن استیت کوین دورانت یک روز پس از درگیری لفظی با دریموند گرین ۲۹ امتیاز و کلی تامپسون در نبود استفن کری ۲۴ امتیاز کسب کردند. دریموند گرین در بازی قبل مقابل لس آنجلس کلیپرز در ثانیه های پایانی بازی وقتی حمله آخر با تیم گلدن استیت و امتیازات در عدد ۱۰۶ مساوی بود، به جای اینکه توپ را به کوین دورانت MVP دو فینال پیاپی پاس دهد، خودش شروع به دریبل زدن کرد تا بالاخره توپ را لو داد و بازی به وقت اضافه کشیده شد. ولی این پایان روز بد گرین نبود و روی نیمکت شروع به درگیری لفظی با کوین دورانت کردکه با دخالت دمارکوس کازینز و ایگودالا که بین این دو نفر نشسته بودند درگیری تمام شد و درموند گرین بعد از بازی از سوی باشگاه یک جلسه از همراهی تیم محروم شد که این محرومیت با کسر حقوق نیز همراه خواهد بود. این اولین درگیری لفظی این دو نفر نبود. آن ها در باخت ۱۰۹ بر ۱۰۶ در وقت اضافه مقابل ساکرامنتو در ۴ فوریه ۲۰۱۷ هم کنار نیمکت باهم درگیر شده بودند. هم چنین گرین در فوریه ۲۰۱۶  بین نیمه دیدار مقابل اوکلاهاما سیتی بر سر استیو کر سرمربی تیم فریاد کشیده بود که البته بعد از بازی عذر خواهی کرد.

 

یوناس یربکو که به جای گرین محروم در ترکیب قرار گرفته بود نمایش قابل قبولی ارائه داد و با ۱۴ امتیاز و ۱۳ ریباند دبل دبل کرد که این یازدهمین دبل دبل یربکو محسوب می شود.

 

برای آتلانتا تاورین پرینس ۲۲ امتیاز و منت بیزمور ۱۸ امتیاز کسب کردند ولی مانع از پنجمین شکست متوالی و نهمین شکست در ده بازی اخیر نشدند. آتلانتا در خانه گلدن استیت بعد از پیروزی ۹۵  بر ۷۹ در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۱۱ تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده.

 

دیشب در سالن اوراکل آرنا چند تن از قهرمانان سابق باشگاه گلدن استیت، بازی را از نزدیک تماشا کردند. چلسی لاین مربی سابق، مایکل ایرل مربی و مدرس سابق و جان دویلز دستیار و تمرین دهنده سابق در سالن حضور داشتند و قبل از شروع مسابقه توسط مدیر و معاون باشگاه گلدن استیت مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

دیدگاه‌ها