کد خبر : 1568731 | 23 آبان 1397 ساعت 16:29 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف ملی‌پوشان و فدراسیون بسکتبال ادامه دارد

واکنش حدادی به حذف ارسلان کاظمی(عکس)

ستاره بسکتبال به دعوت نشدن ارسلان کاظمی به تیم ملی واکنش نشان داد.

واکنش حدادی به حذف ارسلان کاظمی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف بین ملی پوشان بسکتبال ایران و با کادرفنی تیم ملی و فدراسیون از چندی پیش کلید خورد؛ جایی که سرپرست تیم ملی واکنش تندی به انتقاد برخی ملی پوشان داشت.


این اتفاقات بار دیگر صدای اعتراض آسمان خراش های ایرانی را بلند کرد و باعث شد تا چند تن از آنها به فدراسیون احضار شوند.


در جلسه مشترک ملی پوشان با فدراسیون مشکلات حل نشد و در نهایت همه چیز به شروع اولین اردوی تیم ملی موکول شد.


دیروز که اسامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال از سوی فدراسیون اعلام شد، نام همه بازیکنان به چشم می خورد؛ به جز یک نفر! ارسلان کاظمی که در چند سال اخیر مهره ثابت تیم ملی بوده، در لیست قرار نگرفت.


با اینکه برخی شایعات از مصدومیت ارسلان به عنوان دلیل دعوت نشدن او خبر می دادند، امروز مهران شاهین طبع به صورت مبهم درباره دعوت نشدن این بازیکن صحبت کرد تا شائبه ها افزایش یابد.


بعد از این اتفاقات و در فاصله 3 روز مانده تا شروع اردوی تیم ملی، حامد حدادی روی صفحه اینستاگرامش با هشتگ «ارسلان تنها نیست» نوشته است: «متاسفانه به جای حذف حاشیه ها بازیکنان رو حذف می کنند».


به نظر می رسد با این نوشته های حامد حدادی دلیل خط خوردن ارسلان کاظمی فنی نبوده و مصدومیتش نبوده و او به خاطر صحبت هایی که در جلسه با مسئولان فدراسیون و پیش از آن روی اینستاگرامش انجام داده بود، کنار گذاشته شده است.


با این وضع احتمالا نباید منتظر حضور حامد حدادی در اردوی تیم ملی باشیم و او هم شاید در حمایت از هم تیمی هایش فعلا اردوی تیم ملی را تحریم کند!

 

1354725

دیدگاه‌ها