کد خبر : 1568750 | 23 آبان 1397 ساعت 17:25 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان دایی و مهاجری استقلالی ها را محاصره کردند

سایپا 0 ماشین‌سازی 0؛ نارنجی‌ها در نیمه‌اول جدول

دیدار دو تیم سایپا و ماشین سازی دقایقی پیش به پایان رسید و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

سایپا 0 ماشین‌سازی 0؛ نارنجی‌ها در نیمه‌اول جدول

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر دو تیم سایپا و ماشین سازی از ساعت 15 به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.


هفته دوازدهم لیگ هجدهم، چهارشنبه 23/08/97، ساعت 15، ورزشگاه دستگردی
داور: علی صفایی             کمک ها: سجاد طوری، حمیدرضا کنعانی

 


سایپا:


حامد فلاح زاده، عبدالله ناصری، رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، علی دشتی، رضا اسدی، امید خالدی، معین عباسیان(42 سیدابوالفضل جلالی)، آرمان رمضانی و محمدرضا سلیمانی(22 حسین کامیاب)
سرمربی: علی دایی

 

1354744

 


ماشین سازی:


فرناندو ده خسوس، احمد موسوی، محمد اهل شاخه، رضا خالقی فر، فرید بهزادی کریمی، احمد مهدی زاده(83 سیدمحمد خرم الحسینی)، توحید غلامی(2+90 صادق رضانیا)، مسیح زاهدی، عرفان افراز(58 پیمان بابایی)، عزیز معبودی و سعید مهری


سرمربی: رضا مهاجری

 

1354745

 


کارت زرد:

سعید مهری(67)، فرناندو ده خسوس(88) و سیدمحمد خرم الحسینی(89) از ماشین سازی

معین عباسیان (22) از سایپا

 

شرح بازی:


شاگردان دایی و مهاجری در حالی که به دنبال سه امتیاز دیدار امروز بودند در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند و تک امتیازی بی مصرف را به اندوخته خود اضافه کردند. این دیدار در حالی برگزار شد که نارنجی پوشان دیدار هفته قبل خود را برابر سپاهان با شکست پشت سر گذاشته بودند و از طرفی ماشین سازان اما توانستند به تساوی خوبی برابر استقلالی های پایتخت برسند و به همین دلیل با روحیه بالاتری نسبت به حریف در این دیدار حاضر شدند.

بازی در تهران و عدم حضور یکی از مدافعان اصلی ماشین سازی که این روزها در اردوی تیم ملی حضور دارد می توانست برای  سایپایی ها به عنوان برگ برنده محسوب شود اما در نهایت باعث پیش رفتن کاری نشد تا دو تیم با کمترین خطر روی دروازه دیگری و در نهایت بدون گل به کار خود پایان دهند.

با این امتیاز اکنون نارنجی پوشان به نیمه بالای جدول رسیدند و با یک امتیاز بالاتر از استقلالی های تهران و در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند. جالب اینکه در طرف دیگر نیز تیم ماشین سازی با این امتیاز به یک امتیاز تیم استقلال رسید و یک پله پایین تر از این تیم دررده نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

دیدگاه‌ها