کد خبر : 1568757 | 23 آبان 1397 ساعت 18:11 | 93.2K بازدید | 0 دیدگاه

از آقای پاس گلی‌ام در آسیا گذشتند

اسماعیلی: دلخورم چون به ناحق قضاوت شدم!

هافبک استقلال می گوید بحث دوری اش از تمرینات یک بحث درون خانوادگی بوده است اما از رفتار بعضی از هواداران تیمش دلخور است.

اسماعیلی: دلخورم چون به ناحق قضاوت شدم!

 

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی در مورد دلیل دوری 10 روزه اش  از تمرینات می گوید: من از تمرینات دور بودم ولی خودتان دیدید کوچکترین صحبتی در این باره انجام ندادم. این یک بحث درون خانوادگی بود که در درون خانواده استقلال هم حل شد و مشکلی نیست که بخواهم در مورد آن صحبت کنم.


او در مورد این که گفته شد به دلیل اعتراض به مشکلات مالی از حضور در تمرین استقلال منع شد هم می گوید:من تعجب می کنم از حرف های عده ای چون من اصلا بحث مالی با باشگاه ندارم. 4 سال است بدون حاشیه و با تمام وجود برای استقلال تلاش می کنم و از مطرح شدن این حرف ها واقعا تعجب می کنم.  آقای فتحی مصاحبه کردند و گفتند من اصلا در مورد مسائل مالی صحبت نکردم ولی بازهم این بحث ها مطرح می شد.


اسماعیلی ادامه داد: من بسیار ناراحتم چون در این مدت قضاوت شدم بدون اینکه قضاوت هایی که در مورد من شد درست باشد. واقعا دلخور هستم چون عده ای بدون اینکه موضوع را بدانند گفتند فرشید دنبال پول بوده و به من در فضای مجازی فحش دادند در حالی که من کوچکترین حرفی در مورد مسائل مالی نزدم.


اما فرشید اسماعیلی در پایان فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا عنوان آقای پاس گل این رقابت ها را به خود اختصاص داد. او در مورد این موفقیت هم می گوید: واقعا موفقیت استقلال از این عنوان برایم مهمتر بود چون دوست داشتم استقلال موفق شود. حالا هم که به این عنوان دست پیدا کردم خوشحالم چون هم برای خودم خوب است و هم برای باشگاه استقلال کسب چنین عنوانی موثر  است.

 

1353541

 


هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با وجود حضور بازیکنانی مثل ژاوی در پست او در لیگ قهرمانان آسیا فکر می کرد به این عنوان دست پیدا کند هم گفت: من به نام ها توجهی نداشتم چون برای تیم بزرگی مثل استقلال بازی می کردم. از کسب این عنوان خوشحالم ولی خیلی ها از آن گذاشتند که من از این مساله ناراحت هستم.  

 

امروز فرصتی شد تا فرشید اسماعیلی بعد از تمرین سری به لئاندرو پادوانی، مدافع سابق این تیم بزند. او در مورد این ملاقات هم می گوید: وقتی به دیدار پادوانی رفتم فهمیدم چقدر ورزش گاهی بی رحم می شود، در حالی که همه در مورد درآمد نجومی ورزشکاران صحبت می کنند کسی این شرایط را که در مورد پادوانی پیش می آمده را نمی بیند.  نکته بعدی اینکه چقدر ما بی معرفتیم، من در مورد کسی صحبت نمی کنم و خودم را می گویم.  بازیکنی که بدنش را به خاطر ما داد، کسی که تا دیروز بازی می کرد حالا توان راه رفتن ندارد و نمی دانید من چقدر از این موضوع ناراحت هستم. البته خدا را شکر وضعیتش نسبت به دفعه قبل که من او را دیدم بهتر شده است. امیدوارم به این راحتی بازیکنانمان را فراموش نکنیم و هم بازیکنان، هم مدیران و هم هواداران کمک کنیم تا او دوباره سلامتی اش را بدست بیاورد.

 

دیدگاه‌ها