کد خبر : 1568776 | 23 آبان 1397 ساعت 19:11 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

سلامتی بازیکنان باید برای سازمان لیگ مهم باشد

مهاجری: باید تا نیم فصل دوام بیاوریم

سرمربی ماشین سازان درباره دیدار این تیم برابر سایپا می گوید با توجه به نتایج قبلی این تیم می توانیم بگوییم کسب یک امتیاز برابر این تیم راضی کننده است.

مهاجری: باید تا نیم فصل دوام بیاوریم

 

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری در نشست خبری پایان دیدار تیمش برابر ماشین سازی گفت: خداراشکر می کنم در روزی که زمین اصلا شرایط بازی نداشت بازیکنان توانستند به سلامت بازی را به پایان برسانند. در پایان دیدار که برای خسته نباشید گفتن به داوران و تیم حریف وارد زمین شدم دیدم اصلا چمن حال و روز خوشی ندارد. سلامتی بازیکنان باید یکی از اهداف سازمان لیگ باشد ولی بازی در اینچنین زمینی بازیکنان دو تیم را به خطر می اندازد.

 

او درباره بازی تیمش مقابل نارنجی پوشان سایپا گفت: درباره بازی باید بگویم که در نیمه اول یک دیدار پایاپای با موقعیت بهتر برای ما را شاهد بودیم و می دانستیم در همان نیمه اول دو بار دروازه حریف را باز کنیم. یک موقعیت تک به تک داشتیم اما بالاخره استفاده از جوان ها هم تاوانی دارد. او بازیکن تیم امید ماست و باید این توپ ها را خراب کند تا بتواند یک بازیکن کامل شود.

سرمربی ماشین سازان در ادامه گفت: در نیمه دوم فشار سایپا روی توپ های بلند بیشتر شد و همین باعث شد تا ما عقب رانده شویم به همین دلیل رو به دفاع و ضدحمله آوردیم. باز هم در این شرایط موقعیتی به حریف ندادیم وتوانستیم خلق موقعیت کنیم تا اینکه این 10 دقیقه تیم حریف توانست به موقعیت های خوبی برسد و بر بازی تسلط پیدا کند و برای این 10 دقیقه می توانیم خداراشکر کنیم و بگوییم تیم خوش شانس زمین بودیم اما در دقایق دیگر موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم.

 

او درباره از دست دادن موقعیت های این تیم توسط بازیکنان گفت: بازیکنان ما نباید به راحتی از کنار این موقعیت ها بگذرند در تمام بازی های اخیر ببینید تیم ما به راحتی خلق موقعیت می کند اما در نهایت موفق به استفاده از آنها نمی شود. باید با کار و تمرکز بیشتر خودمان را تا نیم فصل بکشانیم. امروز دیدید که خیلی از بازیکنان را با تغییر پست به میدان فرستادیم. دست ما به لحاظ بازیکن بسته است.

مهاجری درباره راضی کننده بودن نتیجه دیدار امروز گفت: خداراشکر در بازی سایپا که تیم بسیار خوبی است توانستیم به امتیاز برسیم. تیم آقای دایی فوتبال را به خوبی بازی می کند و نتایج این تیم را همه دیدند و کسب یک امتیاز در این دیدار می تواند راضی کننده باشد.

 

او در پایان درباره شرایط این تیم در جذب بازیکن نیز گفت: ما با هیات مدیره دو سه جلسه گذاشتیم اما تا نیم فصل نمی توانیم اتفاق جدیدی را در تیم ببینم. بازیکنان ما بیشتر از همیشه از جانشان مایه می گذارند. ما در چهار پنج بازی اخیر بیش از 90 درصد ترکیبمان ثابت بوده است. بهرحال اعضای هیات مدیره قول حمایت دادند اگر آنها نتوانند به تیم رسیدگی کنند آرام آرام بازیکنان تحلیل می روند و این می تواند برای تیم ما در ادامه بازی های لیگ گران تمام شود.

دیدگاه‌ها