کد خبر : 1568821 | 23 آبان 1397 ساعت 23:35 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: باید برد 6-0 مقابل کرواسی را فراموش کنیم

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، معتقد است که پیروزی 6-0 دو ماه قبل مقابل کرواسی، تاثیری در دیدار فردا شب دو تیم در زاگرب ندارد.

انریکه: باید برد 6-0 مقابل کرواسی را فراموش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان انریکه موفق شدند در دیدار رفت رقابت های لیگ ملت های اروپا، با شش گل، فینالیست جام جهانی را در هم بکوبند و در صورت پیروزی در دیدار فردا شب، می توانند به فینال این رقابت ها راه پیدا کنند.

در حالی که شاگردان زلاتکو دالیچ برای صعود به فینال، باید در دو دیدار بعدی، اسپانیا و انگلیس را شکست بدهند و انریکه هم معتقد است که تیمش کار دشواری پیش رو دارد.

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم که این دیدار با دیداری که در الچه انجام دادیم، کاملا متفاوت است. این دیدار برای هر دو تیم کلیدی و تعیین کننده است زیرا آنها هنوز از شانس صعود برخوردارند.

این اولین دیداری است که حکم مرگ و زندگی را دارد. اگر پیروز شویم، صعود می کنیم و اگر نه، دیگر تیمها شانس خواهند داشت. این دیداری حیاتی برای ماست. نمی توانید برای آماده سازی، دیدار رفت را به عنوان مرجع در نظر بگیرید اما به هر حال، ما به آنچه کرواسی پیش از دیدار مقابل ما انجام داد، نگاه می کنیم.

 

1335539

 

زلاتکو دالیچ اعلام کرده که تیمش برای حمله می آید و من مطمئنم که این کار را خواهند کرد زیرا آنها باید پیروز شوند. هر نتیجه دیگری برای آنها اهمیتی ندارد."

انریکه همچنین تاکید کرد که هنوز در مورد ترکیب اصلی اش برای دیدار فردا شب تصمیم نگرفته و جای هیچ بازیکنی در ترکیب تیمش تضمین شده نیست.

" همه بازیکنان آماده بازی به نظر می رسند. هر 24 نفر، با توجه به تمریناتی که انجام دادند، آماده بازی هستند. من 24 بازیکن آماده برای این بازی دارم و تا زمانی که آنها همین طور عمل کنند، من 24 انتخاب خواهم داشت.

من هنوز ترکیب اصلی را نمی دانم. امشب در مورد آن فکر می کنم."

دیدگاه‌ها