کد خبر : 1568859 | 24 آبان 1397 ساعت 10:55 | 66.1K بازدید | 62 دیدگاه

ایران با کدام ترکیب مقابل ترینیداد و توباگو؟

سرمربی تیم کی روش باشید؛ انتخاب با شما!

اگر شما به جای کارلوس کی روش بودید، با کدام ترکیب به مصاف ترینیداد و توباگو می رفتید؟

سرمربی تیم کی روش باشید؛ انتخاب با شما!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سرخپوش ترینیداد خواهد بود. این بازی در شرایطی برگزار می شود که تیم ملی با 24 بازیکن در اردو حضور دارد و هر 24 ملی پوش، شایسته بازی در ترکیب اصلی هستند.

 

خیلی ها اعتقاد دارند کی روش باید از دروازه بان دیگری به جز بیرانوند در خط دروازه استفاده کند تا پیش از جام ملتها آن ها نیز ارزیابی شوند اما از سوی دیگر، بیرانوند هم با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا به اردوی تیم ملی رفته و در دوران اوج حضور دارد.

 

اما 10 جایگاه بعدی در تیم ملی بیشتر محل مناقشه طرفداران فوتبال هستند. در دفاع میانی مجید حسینی، روزبه چشمی، محمدرضا خانزاده و محمدحسین کنعانی زادگان به تیم ملی دعوت شده اند و جای خالی مرتضی پور علی گنجی حسابی در چشم است. در دفاع راست کی روش سه بازیکن آماده از دینامو زاگرب، استقلال و الشحانیه دارد و در دفاع چپ احسان حاج صفی و میلاد محمدی می توانند به میدان بروند.

 

برای انتخاب 3 هافبک، باید ابتدا انتخاب شود که تیم ملی با 2 هافبک دفاعی بازی کند یا یک هافبک دفاعی. خیلی ها اعتقاد دارند در این بازی احمد نوراللهی باید سرانجام اولین بازی اش را انجام دهد و البته دیگر بازیکنان نظیر امید ابراهیمی، مسعود شجاعی و وحید امیری هم نام های بزرگی هستند که به سادگی نمی توان از حضورشان در ترکیب اصلی گذشت. همچنین احسان حاج صفی که نامش در لیست مدافعان قرار داده شده، یکی از نامزدهای بازی در پست هافبک دفاعی و میانی است.

 

در خط حمله دست کی روش بسیار باز است. سردار، کریم و کاوه رضایی مهاجمان نوک هستند و ترابی، طارمی و قلی زاده در پست وینگر به میدان خواهند رفت. البته اینجا هم مثلا مهره ای نظیر وحید امیری پتانسیل بازی در پست وینگر را دارد.

 

حالا شما اگر به جای کارلوس کی روش باشید کدام 11 بازیکن را در ترکیب اصلی قرار خواهید داد؟ آیا ترکیبی از استقلالی های سابق نظیر امید ابراهیمی، کاوه رضایی، سیدمجید حسینی و... را در ترکیب امتحان می کنید یا عجیب ترین ملی پوش یعنی کنعانی زادگان را در بین فیکس ها قرار می دهید؟ البته هیچ بعید نیست متمایل باشید اولین بازی احمد نوراللهی را رقم بزنید، اما او را در کدام پست استفاده می کنید؟

 

در بخش نظرات ترکیب مورد علاقه تان را برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها