کد خبر : 1568996 | 24 آبان 1397 ساعت 18:55 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کیکر

انصراف بایرن مونیخ از خرید دائمی خامس

باشگاه بایرن دیگر علاقه ای به دائمی کردن قرارداد خامس رودریگز ندارد.

انصراف بایرن مونیخ از خرید دائمی خامس

به گزارش "ورزش سه"، سه ماه پیش بود که رومینیگه، مدیر اجرایی بایرن در مصاحبه با خبرنگاران از تمایل برای دائمی کردن قرارداد خامس در تابستان 2019 خبر داد. او در واکنش به علاقه رئال برای بازگرداندن خامس این ادعا را مطرح کرد اما به نظر می رسد که برنامه های بایرن در مورد خامس تغییر  و چرخش 180 درجه ای کرده است.

 

 

1355008

 

 

خامس تابستان 2017 با قرارداد دو ساله و قرضی راهی بایرن شد و در قرارداد او بندی وجود دارد که به بایرن اجازه می دهد با پرداخت 42 میلیون یورو، قرارداد ستاره کلمبیایی را دائمی کند. خامس فصل گذشته زیر نظر آنچلوتی و سپس هاینکس بازیکن ثابت بود و به قدری خوش درخشید که توانست بایرنی ها را برای خرید دائمی خود متقاعد کند اما اوضاع برای او در فصل جاری خوب پیش نمی رود و جایگاه ثابت خود را از دست داده است.

 

پس از شکست اخیر بایرن برابر دورتموند، اولی هوینس، رئیس بایرن به رسانه ها گفت که فصل بعد یک تغییر نسل بزرگ  را در تیم ایجاد خواهد کرد و برای این کار بودجه ای 200 میلیون یورویی نیز در نظر گرفته شده است. 

طبق ادعای کیکر، خرید خامس از رئال، دیگر جزو برنامه های بایرن برای فصل بعد نیست و او به باشگاه مادریدی پس فرستاده خواهد شد. ماه گذشته همچنین خبری منتشر شد مبنی بر تلاش های ایجنت خامس برای انتقال او  به لیگ ایتالیا در انتقالات زمستانی که نشان می داد خامس نیز از شرایط خود در بایرن راضی نیست.

اکنون باید دید اودر ماه های پیش رو چگونه کار خواهد کرد و می تواند نظرات نسبت به خود را تغییر دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها