کد خبر : 1569064 | 25 آبان 1397 ساعت 01:11 | 74K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دراماتیک در دقیقه 93

کرواسی 3-2 اسپانیا: چهره واقعی فینالیست

کرواسی در دیدار برگشت از سری رقابت ها لیگ ملت های اروپا، با نتیجه 3-2 اسپانیا را شکست داد.

کرواسی 3-2 اسپانیا: چهره واقعی فینالیست

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زلاتکو دالیچ که در دیدار رفت با 6 گل مغلوب اسپانیا شده بودند، در دیدار امشب نمایش به مراتب بهتری داشتند و در نهایت به یک پیروزی دلچسب رسیدند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که خیلی زود به گل برسد. در دقیقه 6 بود که حرکت عالی ایوان پریشیچ از سمت چپ و ضربه دقیق او، می توانست به گل اول بازی تبدیل شود اما واکنش به موقع داوید دخیا، باعث شد تا توپ بعد از برخورد به تیر دروازه، دفع شود.

پس از آن نوبت اسپانیایی ها بود که توپ و میدان را در اختیار بگیرند اما دفاع پرتعداد بازیکنان کرواسی، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. این بار ارسال عالی پریشیچ بود که یک موقعیت خوب روی دروازه اسپانیا ایجاد کرد اما کراماریچ نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

 

1355098

 

در ادامه روند بازی تغییر چندانی نکرد و حملات اسپانیا، با ضدحملات سریع کروات ها پاسخ داده می شد و در این بین، تیم میزبان موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کرد. اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هم کرواسی شروع بهتری داشت و خیلی زود به گل رسید. اشتباه سرخی روبرتو باعث شد تا پریشیچ با یک پاس در عمق عالی، کراماریچ را در موقعیت تک به تک با دخیا قرار داد و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1355111

 

اما این برتری تنها دو دقیقه پایدار بود و اسپانیا در دقیقه 56 به گل تساوی رسید. روی یک حرکت تیمی عالی بود که ایسکو درون محوطه جریمه کرواسی صاحب توپ شد و با یک پاس عرضی، سبایوس را در موقعیت گلزنی قرار داد. او هم با یک بغل پای ساده، دروازه را باز کرد.

 

1355115

 

پس از این گل بار دیگر کرواسی تیم برتر میدان بود اما این اسپانیا بود که می توانست در دقیقه 62 به گل برتری برسد ولی ضربه آسپاس به تیر دروازه برخورد کرد.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه کرواسی در دقیقه 69 بار دیگر پیش افتاد. این بار ارسال دیدنی لوکا مودریچ از سمت راست، با ضربه سر یدوای همراه شد و کرواسی به گل دوم رسید.

 

1355118

 

1355114

 

سه دقیقه بعد، کروات ها می توانستند به گل سوم برسند اما واکنش عالی دخیا در موقعیت تک به تک با ربیچ، باعث شد تا اختلاف حداقل باقی بماند.

 پس از آن اسپانیایی ها حملات شان را از سر گرفتند و در دقیقه 78 صاحب یک پنالتی شدند. روی ارسال به محوطه جریمه کرواسی بود که توپ به دست ورسالیکو برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. راموس پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دروازه، توپ را تبدیل به گل کرد.

 

 

1355112

 

1355116

 

اما این پایان کار نبود. کروات ها که برای زنده نگه داشتن امیدهای شان برای صعود به مرحله بعد، به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند، در دقایق پایانی موقعیت های خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کردند تا اینکه در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، به گل برتری رسیدند.

بعد از چند ارسال خطرناک به محوطه جریمه اسپانیا، توپ به برکالو رسید و او هم با یک شوت محکم، دخیا را مجبور به واکنش کرد اما دفاع ناقص او باعث شد تا توپ مقابل یدوای قرار بگیرد و او هم گل دوم خود و گل برتری کرواسی را به ثمر برساند.

 

1355113

 

به این ترتیب، کرواسی با این پیروزی، امیدهایش برای اول شدن در این گروه را حفظ کرد و در صورت پیروزی در دیدار بعدی مقابل انگلیس در ومبلی، می تواند به جمع 4 تیم پایانی رقابت های لیگ ملت های اروپا صعود کند.

دیدگاه‌ها