کد خبر : 1569127 | 25 آبان 1397 ساعت 14:20 | 54.5K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری فیزیکی رئالی ها در بازی کرواسی-اسپانیا(عکس)

شب گذشته کرواسی و اسپانیا در زاگرب به مصاف هم رفتند و در نهایت میزبان 3-2 به برتری دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، دیداری از سری رقابت های لیگ ملت های اروپا که برای دو تیم حساسیتی مضاعف داشت. اسپانیا در صورت پیروزی می توانست راهی نیمه نهایی شود و کرواسی برای زنده نگاه داشتن امیدهایش، باید به پیروزی دست می یافت و در نهایت با گل دقیقه 93 به این مهم رسید.

 

این بازی تقابل لوکا مودریچ، ستاره و کاپیتان کرواسی با هم تیمی های رئالی اش در تیم ملی اسپانیا نیز بود. نکته قابل توجه، تنش و درگیری فیزیکی مختصر او در طول بازی با دنی سبایوس بود. سبایوس از سوی انریکه مامور مهار مودریچ بود و این دو بسیار نزدیک به هم کار می کردند. چنانچه در تصاویر زیر مشاهده می شود، این دو در لحظاتی با یکدیگر درگیری فیزیکی نیز پیدا کردند و البته در پایان بازی آن را مساله ای مربوط به مسابقه دانستند

 

سبایوس گفت:«  کمی با مودریچ به مشکل برخورد کردم ولی اصلا چیز مهمی نبود. مسائلی است که در زمین رخ می دهد و همان جا تمام می شود. مودریچ بازیکن و انسان بزرگی است.»

 

مودریچ نیز در مورد این درگیری گفت:« هر کسی از پیراهن تیم ملی کشورش دفاع می کند و این طبیعی است. در پایان بازی دست دادیم و همه چیز تمام شد. قطعا این قضیه در تمرینات رئال، سوژه خوبی برای شوخی خواهد بود.»

 

1355186

دیدگاه‌ها