کد خبر : 1569165 | 25 آبان 1397 ساعت 17:21 | 83.8K بازدید | 0 دیدگاه

تنها دغدغه ما غیبت بازیکنان است

تقوی:بهانه نمی‌آورم، اما برای پرسپولیس مشکل داریم

سرمربی موقت تراکتورسازی می‌گوید غیبت پرتعداد بازیکنانش می‌تواند مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر دردسرساز شود.

تقوی:بهانه نمی‌آورم، اما برای پرسپولیس مشکل داریم

 

به گزارش "ورزش سه"، محمد تقوی در حاشیه تمرین تراکتورسازی درباره شرایط این تیم به گفت و گو پرداخت. او گفت:‌ «‌بعد از بازی بازی با ذوب آهن تنها موضوعی که باعث شد در کارهای تاکتیکی ما وقفه بیفتد تعطیلات لیگ بود. این مسئله باعث شده تا سه بازیکن اصلی ما به تیم ملی بزرگسالان بروند و چند بازیکن ما هم در تیم امید حضور یابند. تیم ما نصف و نیمه است.»


وی ادامه داد: «قصد بهانه آوردن ندارم اما تلاشمان این است که تا قبل از بازی با پرسپولیس بتوانیم در یک هفته اول بازیکنان را از لحاظ بدنی آماده نگه داریم.»


سرمربی موقت تراکتورسازی با اشاره شروع تمرینات تراکتورسازی بعد از چند روز تعطیلی بیان کرد:‌«تمریناتمان را از دو روز قبل آغاز کردیم و بیشتر تلاش ما روی این موضوع است که بازیکنان را از لحاظ هوازی، استقامتی و ... در شرایط خودشان نگه داریم. نمی‌خواهیم فشار بی مورد به تیم بیاوریم. سعی می‌کنیم تا یکشنبه این روند را آماده کنیم و از یکشنبه به روند قبلی‌مان مثل سایر مسابقات لیگ باز می‌گردیم.»


تقوی در پایان افزود: «روند کار ما اینطور خواهد بود که در ابتدای هفته به تیم فشار می‌آوریم و دو، سه روز قبل از بازی فشار تمرینات باز می‌گردند. تا آن زمان بازیکنان ملی هم باز خواهند گشت. من نگرانی در مورد مسائل تاکتیکی ندارم. بازیکنان از این لحاظ به درک متقابل رسیدند و مشکلی نداریم. تنها موضوعی که من  را نگران می‌کند این است که بازیکنان را در حد آمادگی مطلوب نگه داریم که در شرایط فعلی که بازی نداریم این کار بسیار سخت است.»

 

دیدگاه‌ها