کد خبر : 1569411 | 26 آبان 1397 ساعت 18:50 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیر کارون اروند خرمشهر 1 نود ارومیه 0؛

لیگ‌یک/ قدم خوش افاضلی برای سه امتیاز

تیم فوتبال کارون اروند موفق شد، با تک گل محمد عبادزاده در دقیقه 90 با سه امتیاز شیرین از زمین مسابقه خارج شود.

لیگ‌یک/ قدم خوش افاضلی برای سه امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، مدیران کارون اروند خرمشهر پس از سه شکست پیاپی اکبر میثاقیان تصمیم به قطع همکاری با این مربی گرفتند ولی  هومن افاضلی را به عنوان سرمربی جدید خود برگزیدند.


کارون اروند هفته گذشته در اولین دیدار بدون میثاقیان مغلوب آلومینیوم اراک شد ولی این هفته موفق شد، پس از چهار شکست پیاپی با بچاری مربی بومی اش سه امتیاز ارزشمند را از نود ارومیه بگیرد که هفته گذشته مقابل قشقایی به برتری رسیده بود ولی مشکلات مالی سبب تعطیلی مقطعی تمریناتش شد.


البته تک گل بازی در دقیقه 90 و با ضربه پنالتی امیرمحمد عبادزاده به دست آمد؛ پنالتی ای که مورد قبول اعضای کادر فنی نود ارومیه قرار نداشت و همین موضوع سبب درگیری و وقفه در بازی شد.

 

نود با این شکست بیرون از خانه، همچنان به رتبه های انتهایی جدول چسبیده و خطر سقوط تهدیدش می کند؛ کارون هم البته تنها 2 امتیاز بالاتر از نود ارومیه است و با 13 امتیاز، اختلافی 10 امتیازی با صدر جدول را پیش روی خود می بیند که امیدوار است با اضافه شدن هومن افاضلی که از روز آینده تمرینات تیم را زیر نظر می گیرد، کم شود؛ افاضلی امروز روی نیمکت تیم نبود ولی در خرمشهر حاضر است و از روز آینده هدایت تیم را در اختیار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها