کد خبر : 1570248 | 30 آبان 1397 ساعت 10:07 | 32.6K بازدید | 1 دیدگاه

چهارمین مدیر دوران برانکو معرفی خواهد شد؟

جلسه سرنوشت‌ساز برای گرشاسبی در وزارت ورزش

با پایان مهلت حضور بازنشستگان در راس کار، اکنون مجمع آتی این باشگاه سرنوشت حضور حمید رضا گرشاسبی را در صندلی مدیریت باشگاه مشخص خواهد کرد.

جلسه سرنوشت‌ساز برای گرشاسبی در وزارت ورزش

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی که آرامش نسبی را در بیشتر بخش‌های خود تجربه می‌کند اکنون با تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگی وارد بازی‌اش شده که نگرانی بزرگ هواداران را در پی داشته است. حمیدرضا گرشاسبی که بازنشسته سازمان تربیت بدنی محسوب می‌شود نیز شامل این قانون شده و از چندی پیش زمزمه برکناری و جابجایی در راس مدیریت پرسپولیس را شکل داد. اتفاقی که طی سالیان اخیر همواره مورد بحث بوده و پیش از این در مقاطع حساسی گریبان علی اکبر طاهری را نیز گرفت.


اکنون اما با تصویب این قانون و لازم الاجرا شدن آن همه در انتظار آینده کاری حمیدرضا گرشاسبی روی صندلی مدیریت این باشگاه هستند. هرچند مدیران باشگاه پرسپولیس و به تبع آن وزارت ورزش پیش از این اعلام کرده بودند با حضور دو باشگاه سرخابی در بورس و خصوصی سازی آن، این مشکل به زودی برطرف خواهد شد و تا زمان اعلام نظر در اینباره تغییراتی در بخش مدیریت صورت نخواهد گرفت، اما بعید به نظر می‌رسد در مجمع آتی سرخپوشان اتفاقی رخ ندهد.


مجمع پرسپولیس پیش از این قرار بود در تاریخ 26 آبان برگزار شود اما با توجه به حضور مسعود سلطانی‌فر در گرجستان، این مجمع اکنون به تاریخ دیگری موکول شده است. طبق اعلام این جلسه سرنوشت ساز در تاریخ 10 آذر و با حضور اعضای هیات مدیره پرسپولیس در وزارت ورزش و با حضور وزرای کار و رفاه، اقتصاد و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.


جلسه‌ای که انتظار می‌رود مدیریت باشگاه بار دیگر وارد چالش جدیدی شود و طی آن باید در انتظار معرفی مدیرعامل جدید این باشگاه بود.

 

در صورتی که وزارت ورزش مجبور شود با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان تصمیم به برکناری حمیدرضا گرشاسبی و حضور مدیر جدیدی در این باشگاه بگیرد، این چهارمین تغییر دوران حضور برانکو ایوانکوویچ روی صندلی مدیریت باشگاه خواهد بود.


برانکو کار خود را در پرسپولیس با حضور نژادفلاح آغاز کرد. مدیر سابق این باشگاه که شاید تنها و مهمترین‌ کار مدیریتی‌اش همین استخدام برانکو ایوانکوویچ بود، با حضور در ترکیه پای میز مذاکره با سرمربی کنونی سرخپوشان نشست و توافق برای حضورش در ایران را صورت داد.


با این حال وزارت ورزش بعد از نزدیک به یکسال از حضور نژادفلاح در مدیریت باشگاه، علی اکبر طاهری را به عنوان مدیرعامل انتخاب و معرفی کرد. علی اکبر طاهری نیز در اواسط فصل هفدهم از صندلی مدیرعامل جدا و جای خود را به رییس هیات مدیره، حمیدرضا گرشاسبی داد. اکنون مدیرعامل کنونی باشگاه نیز با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان در آستانه جدایی قرار دارد و باید دید ادامه روند پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ با چهارمین مدیر احتمالی به چه شکل خواهد بود.

دیدگاه‌ها