کد خبر : 1571471 | 05 آذر 1397 ساعت 11:45 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی سخت‌تر پرسپولیس با تبریزی‌ها در راه است!

تیم پرسپولیس 4 روز پس از رویارویی با تراکتورسازی تبریز، برابر ماشین سازی این شهر به میدان خواهد رفت.

بازی سخت‌تر پرسپولیس با تبریزی‌ها در راه است!

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت روز گذشته در ورزشگاه آزادی متوقف شدند و نتوانستند در بازی رودررو تراکتور را شکست داده و به رتبه سوم جدول برسند. با این حال، تساوی مقابل تیم پرمهره تراکتورسازی در شرایطی که 2 بازیکن در طول مسابقه مصدوم شدند و مصدومان زیادی هم پیش از بازی وجود داشتند، اتفاق مثبتی برای قرمزها به حساب می آید؛ البته به این شرط که آن ها در ادامه مسابقات نیم فصل اول با توان بیشتری ظاهر شوند.

 

حریف بعدی پرسپولیس تیم ماشین سازی تبریز است. تیمی که پس از حضور مهاجری روی نیمکتش متحول شده و به تیمی خطرناک برای هر حریفی بدل گشته است. آن ها موفق شدند تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان را در تبریز متوقف کنند و حتی فرصت پیروزی برابر این تیم ها را نیز داشت. در دیدار برابر سپاهان آن ها یک گل هم از حریف پیش افتادند و شاید اگر اخراج معبودی نبود، پتانسیل رسیدن به سه امتیاز را هم داشتند.

 

1357829

 

البته این دو نتایج در حالی به دست آمدند که ورزشگاه بنیان دیزل توسط هواداران تبریزی پر شده بود و همین موضوع انگیزه زیادی به بازیکنان جوان ماشین سازی داد. سبزپوشان تبریزی حالا بار دیگر در بازی بعدی حمایت تبریزی ها را شاید حتی پرشورتر از قبل پشت سر خود احساس خواهند کرد.

 

1357828

 

بازی بعدی آن ها مقابل پرسپولیسی خواهد بود که در حساس ترین مقطع فصل به تبریز می رود و بدون شک برانکو روی سه امتیاز این بازی حساب کرده است. باتوجه به این که سرخ ها به دنبال سه امتیاز حساس این بازی خارج از خانه هستند، کارشان به مراتب سخت تر خواهد شد.

 

1357827

 

برانکو در این بازی کمال کامیابی نیا را هم در اختیار ندارد و محسن ربیع خواه را در مقابل مدافعان قرار خواهد داد و در چنین شرایط کار برایشان سخت تر از قبل هم خواهد شد. تیم ماشین بازیکنان جوانی چون بابایی، خرم الحسینی و... را در ترکیب خود می بیند و این بازیکنان از انگیزه بالایی برای غلبه بر پرسپولیس و کمک به تیم بزرگتر شهر تبریز خواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها