کد خبر : 1572185 | 08 آذر 1397 ساعت 09:50 | 79.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمارض های بی پایان ستاره برزیلی

نیمار؛ دایو می زنم، پس هستم! (عکس)

با وجود گلزنی نیمار در جریان پیروزی 2-1 پاری سن ژرمن مقابل لیورپول، او به دلیل شبیه‌سازی‌ها و وانمود کردن‌های متعدد به مصدوم شدن در جریان بازی با انتقادهای بسیاری مواجه شده است.

نیمار؛ دایو می زنم، پس هستم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمار ستاره‌ی برزیلی PSG دیشب در بازی بسیار مهم تیمش در مقابل لیورپول که با پیروزی 2-1 پاریسی‌ها به پایان رسید گلزنی کرد. نیمار در این مسابقه شبیه‌سازی کرد، بارها وانمود کرد مصدوم شده است و البته بارها با ستاره‌های لیورپول درگیر شد. اما بسیاری از کارشناسان فوتبال معتقدند اگر نیمار به شبیه‌سازی و انجام حرکات تئاتری در میدان ادامه دهد هرگز نمی‌تواند به سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برسد. 

 

همه چیز برای نیمار از دقیقه‌ی 12 بازی شروع شد. جیمز میلنر با یک تکل محکم به نیمار حمله کرد ولی حرکات نیمار چنان بود که همه فکر می‌کردند برای او اتفاق خیلی بدی افتاده است. بعد از آن هم نیمار نشان داد که یکی از شبهای معروف خود را سپری می‌کند. هر وقت یک بازیکن سرخپوش به نزدیکی نیمار می‌رسید او ناگهان روی زمین می‌افتاد و صورتش از درد شدیدی که می‌کشید خبر می‌داد. اما حتی یک بار هم تیم پزشکی پاری سن ژرمن برای رسیدگی به او به زمین فرا خوانده نشدند. بعد از انتقادهای شدید از نیمار در جام جهانی به خاطر همین حرکات، انتظار می‌رفت او روش دیگری پیشه کند ولی بازی دیشب نشان داد که برای نیمار در همچنان روی همان پاشنه می‌چرخد. 

 

1358648

 

نیمار در بازی دیشب PSG بخش اعظم وقتش را به جای فوتبال بازی کردن یا روی زمین خوابیده بود یا در حال درگیری با بازیکنان لیورپول و اعتراض به داور بود. درصد بالایی از عکسهایی که عکاسان خبری از نیمار در بازی دیشب گرفته‌اند او را در حالیکه روی زمین دراز کشیده و با دستش صورتش را پنهان کرده تا این حس را مخابره کند که درد می‌کشد، به تصویر می‌کشند. اما نیمار از درگیر شدن با بازیکنان لیورپول هم ابایی نداشت و درگیری لفظی او با جو گومز بازیکن لیورپول اگر مداخله‌ی دیگر بازیکنان نبود ممکن بود به درگیری فیزیکی کشیده شود. 

 

1358649

 

 در دقیقه‌ی 80 زمانی که PSG در تلاش بود کار لیورپول را تمام کند، نیمار در محوطه‌ی جریمه به زمین افتاد و درحالیکه دستهایش را از هم باز کرده بود فریاد می‌زد و از داور می‌خواست نقطه‌ی پنالتی را نشان بدهد. اما کاسه‌ی صبر ویرجیل فن دایک که با او برخورد کرده بود لبریز شد، فن دایک فریادزنان به طرف نیمار رفت و از او خواست از روی زمین بلند شود. اگر فن دایک از محرومیت نمی‌ترسید بدون شک نیمار را گرفته و کشان کشان روی چمن‌ها می‌‌کشید تا از سر جایش بلندش کند. 

 

1358651


 شکی نیست که بازیکنان و هواداران لیورپول از دست نیمار بسیار عصبانی هستند ولی از سوی دیگر نباید فراموش کرد که محبوبیت شماره‌ی 10 پی اس جی در پاریس این روزها بسیار بالا است.

 

1358650

دیدگاه‌ها