کد خبر : 1572213 | 08 آذر 1397 ساعت 11:45 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک کی روش به حسن زاده و فغانی

کارلوس کی روش و همه اعضای تیم ملی انتخاب علی اصغر حسن زاده به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا و انتخاب علیرضا فغانی و کمک هایش به عنوان بهترین تیم داور آسیایی را تبریک گفتند.

تبریک کی روش به حسن زاده و فغانی 

به گزارش " ورزش سه"، شب گذشته و در مراسم بهترین های آسیا که در مسقط عمان برگزار شد، علی اصغر حسن زاده به عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا و تیم داوری ایران شامل علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری به عنوان بهترین تیم داوری آسیا در سال میلادی 2018 انتخاب شدند.

 

مراسم انتخاب بهترین ها در عمان اگر چه با دو جایزه برای ایران همراه بود اما انتخاب بهترین بازیکن آسیا با حرف و حدیث های زیادی همراه بود. مدافع تیم السد قطر در حالی به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شد که اشتباه او بود که زمینه ساز گل سیامک نعمتی شد و بعد از این بازی السد از گردونه بازی های لیگ قهرمانان آسیا خارج شد و این تیم پرسپولیس بود که به بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. 

 

خیلی ها جایزه ای که به عبدالکریم حسن رسید را حق علیرضا بیرانوند می دانستند. دروازه بانی که به همراه تیم ملی در جام جهانی خوش درخشید و در لیگ قهرمانان آسیا هم به همراه پرسپولیس در دیدار فینال حاضر بود.

 

1358470

 

دیدگاه‌ها