کد خبر : 1572217 | 08 آذر 1397 ساعت 12:05 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

تکل وراتی و خوش شانسی مدافع لیورپول(عکس)

جریمه شدن مارکو وراتی تنها با یک کارت زرد بعد از تکل وحشتناکش روی پای جو گومز در بازی دیشب لیورپول و PSG با اعتراض بسیاری از کارشناسان ورزشی روبرو شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تکل بسیار شدید و خطرناک مارکو وراتی بازیکن پاری سن ژرمن روی پای جو گومز بازیکن لیورپول در جریان بازی دیشب دو تیم که با پیروزی 2-1 پاریسی‌ها به پایان رسید، واکنش تعداد زیادی از کارشناسان و ستاره‌های دنیای فوتبال را به همراه داشته است. یان آرنه ریسه ستاره‌ی سابق لیورپول گفت اگر گومز پایش را نمی‌کشید در آن صحنه پای او مسلماً می‌شکست. رود گولیت هم با انتقاد از تصمیم سیمون مارسینیاک داور بازی که در آن صحنه تنها یک کارت زرد به وراتی نشان داد گفت اگر این خطا روی نیمار انجام شده بود بازیکن خطاکار بدون شک مستقیماً از زمین اخراج می‌شد. 


 
استیو مک‌ منه من، اسطوره‌ی سابق لیورپول هم از تکل بی‌رحمانه‌ی وراتی انتقاد کرد و گفت خدا را باید شکر کرد که جو گومز خوب است و مشکل حادی برایش بوجود نیامده. از سوی دیگر رود گولیت که به عنوان کارشناس بازی در شبکه‌ی beIN Sports حاضر شده بود گفت اگر این خطا روی نیمار انجام شده بود بازیکن خاطی بدون تردید از زمین اخراج میشد. 

 

مایکل اوون، دیگر اسطوره‌ی لیورپول هم در توییتر نوشت:" وراتی بدون شک باید کارت قرمز دریافت می‌کرد. باورم نمی‌شود که داور مجبور شد از کمکش بخواهد تا به او بگوید که آن صحنه پنالتی شده است".

 

1358684

 

1358685

 

1358687

 

1358686

دیدگاه‌ها