کد خبر : 1572266 | 08 آذر 1397 ساعت 15:15 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

از بازی پدیده لذت می برم؛

قلعه نویی: لقب یحیی تایم سزاوار یحیی است

امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است، سبک بازی سپاهان و پدیده به شکلی است که هیچ یک از دو تیم به دنبال وقت تلف کردن نیستند.

قلعه نویی: لقب یحیی تایم سزاوار یحیی است

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر پدیده مشهد در جمع خبرنگاران حاضر شد و‌به سوالات آنها پاسخ داد.

 

از اقدام آذری حمایت می کنم


ابتدا می‌خواهم یک حمایت از کار آذری انجام دهم. اعتقاد ما این است که نگاه ها باید یکسان باشد و مساوات و عدالت رعایت شود سال گذشته هم ذوب آهن اصفهان نوشته شده بود و این رفتار ها خوب نیست.


تیم های شهرستانی شرایط سختی دارند


تیم های شهرستانی از هر نظر شرایط سخت تری دارند؛ وقتی تیم های شهرستانی اینقدر مشکلات دارند باید نگاه ها عدالت محور باشد. امیدواریم از این به بعد همه تیم ها را یکسان ببینند.

 

از بازی پدیده لذت می برم


به یحیی گل محمدی، باشگاه و هواداران پدیده تبریک می گویم. چند بازی انها را دیدم و لذت بردم. مطمئنم فردا بازی خوبی می شود و هم گل محمدی و هم ما به دنبال بازی خوب هستیم نه بازی بسته و وقت تلف کردن؛ دو تیم اهداف خوبی دارند، امیدورام حالا که در شرایط خوبی هستیم پیروز شویم، هرچند بازی سختی داریم

 

امیدوارم هواداران لذت ببرند


امیدوارم تماشاگران از بازی لذت ببرند. از باشگاه سپاهان و تابش به خاطر اینکه بازی فردا را رایگان اعلام کردند تشکر میکنم ک. امیدوارم استقبال خوبی صورت بگیرد.


برخی شرایط برای رفت و امد هواداران از جمله شرایط رفت و امد آن طور که باید در شان آن ها نبوده است؛ اما به هر حال امیداوارم فردا هواداران به ورزشگاه بیایند.


از نویدکیا، علی محمدی و پاپی بیشتر استفاده می کنیم


وی در پاسخ به این سوال که آیا جلال الدین علی محمدی در بازی فردا حضور دارد یا خیر گفت: خواهشا این سوالات را نپرسید. در اینکه او بازیکن بزرگی است شکی نیست، ما افکار خاص خود را داریم و بر اساس افکار خود بازیکنان را انتخاب میکنیم او بازیکن با کیفیتی است و حتما از او بیشتر استفاده می شود؛ اما اینکه او در این دیدار بازی می کند یا نه امشب مشخص می‌شود؛ به طور کلی از این به بعد نویدکیا، علی محمدی و پاپی بیشتر می توانند به ما کمک کنند.

 

کارشناس نود صحنه ها را حفظ کرده بود


سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اشتباهات داوری هفته گذشته و همچنین تغییر داوری بازی فردا بیان داشت: از آقای فردوسی پور خواهش میکنم آماری به مردم نشان دهد که کدام تیم بیشتر از داوری ضرر دیده است؛ بازی قبل ما واقعا ضرر دیدیم اما با ارادتی که به کارشناس برنامه 90 دارم انگار چیزی به ایشان گفته بوند و صحنه ها را حفظ کرده بود و قبل از دیدن صحنه ها درس پس می داد. نمیدانم چرا داور بازی فردا عوض شد اینکه چرا برخی داورها برای ما گذاشته می شوند جای تعجب دارد؛ ما نامه هم نوشتیم اما یقینا آن طور که باید رسیدگی انجام نمی شود.

 

1294233


حضور بانوان موثر و تعیین کننده است


وی درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: بارها نظرم را اعلام کرده ام، حضور بانوان موثر و تعیین کننده است ما اینکه چرا این رفتار ها انجام می شود برای من هم جای تعجب دارد، البته قبلش باید زیر ساخت ها مهیا شود؛ اگر آنان در شرایط فعلی بیایند چیزی که در شان انها باشد وجود ندارد؛ اگر بستر ها مهیا شد حضورشان می تواند کمک کند.


فردا سه غائب داریم


سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره محرومان و مصدومان تیمش دربازی فردا گفت: فردا کی روش استنلی را به دلیل محرومیت و نویدکیا و سرلک را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداریم با بازگشت نویدکیا از نیم فصل دوم برخی مشکلات ما در بخش هافبک حل می شود.

 

لقب یحیی تایم سزاوار یحیی است


وی پیرامون این که هر دو تیم در دقایق پایانی زیاد به گل می رسند گفت: این موضوع بستگی به شرایط بازی دارد برخی مواقع تصمیماتی گرفته می شود که در زمین اجرا نمی شود؛ گل محمدی مربی خوبی است من اصلا با او قابل قیاس نیستم و اینکه به او لقب یحیی تایم را دادند، سزاور اوست.

دیدگاه‌ها