کد خبر : 1572340 | 08 آذر 1397 ساعت 18:41 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

جانم را برای پرسپولیس می‌دهم؛

خلیل‌زاده: ۵۰-۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس مهم هستند

مدافع پرسپولیس می‌گوید به هواداران دیگر تیم‌ها توجهی ندارد و برای شادی تماشاگران خودی تلاش می‌کند.

خلیل‌زاده: ۵۰-۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس مهم هستند

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده بعد از مسابقه ماشین‌سازی و پرسپولیس اظهار کرد: مهم این بود هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و آنهایی که دعا کردند، خوشحال شوند. موفقیت و خوشحالی تماشاگران پرسپولیس اهمیت دارد. خوشبختانه با تدابیر کادر فنی توانستیم به این بازی برگردیم و با تلاش بازیکنان به گل برسیم.

 

او درباره جوی که علیه امید عالیشاه در این دیدار بود، عنوان کرد: جو خاصی نبود؛ همیشه طرفداران تراکتورسازی و ماشین سازی خوب هستند و همیشه چنین شرایطی در فوتبال هست. مسئله خاصی نبود. این اتفاق طبیعی بوده و امید الان عصبی است.

 

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه مهم نیست تماشاگران دیگر تیم‌های لیگ، کاشیما را تشویق می‌کنند، گفت: شاید دیگران دوست دارند این کار را انجام دهند؛ مهم این است که ما پرسپولیسی هستیم و تماشاگران خاص خودمان را داریم؛ ۵۰-۴۰ میلیون نفر هواداران خودمان مهم هستند؛ تیم‌های دیگر هم خودشان را تشویق کنند.

 

خلیل‌زاده عنوان کرد: مهم نتیجه گرفتن تیم پرسپولیس است؛ ما هم از تماشاگران و هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند و تیمشان  را تشویق می‌کنند، لذت می‌بریم.

 

او درباره اینکه امروز با چسب تیپ‌های زیاد روی پای خود بازی کرد، گفت: این اتفاق طبیعی است؛ جانم را هم برای پرسپولیس می‌دهم و در هر شرایطی برای پرسپولیس بازی می‌کنم. برای خودم مهم نیست.

 

مدافع پرسپولیس در مورد گلی که به ثمر رساند، ابراز کرد: بحث گل من نبود. اگر دقت کنید، بخاطر مشکلی که داشتم، آقای برانکو اجازه نمی‌داد در چند مسابقه جلو بیایم تا سر بزنم؛ امروز آقای برانکو دید بازیکنی نداریم؛ به این دلیل به من گفت جلو بروم تا سر بزنم. من هم دستور کادر فنی را انجام دادم و خدا را شکر گلزنی کردم.

 

خلیل‌زاده یادآور شد: تبریز همیشه جو ورزشگاه و تماشاگران خوبی دارد؛ دو سال در اینجا بازی کردم و روزهای خوبی داشتم؛ همیشه به تماشاگران تراکتورسازی و ماشین‌سازی احترام گذاشتم و دوستشان دارم؛ امیدوار هستم موفق باشند.

 

او در خصوص غیبت پُرشمار بازیکنان مصدوم پرسپولیس تا پایان نیم‌فصل عنوان کرد: پرسپولیس با سه، چهار بازیکن و یا با ۱۱ نفر پرسپولیس است.

دیدگاه‌ها