کد خبر : 1572361 | 08 آذر 1397 ساعت 19:50 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

سانتیاگو برنابئو، میزبان فینال لیبرتادورس؟

بازی برگشت فینال کوپا لیبرتادورس بین ریورپلاته و بوکاجونیورز که شنبه گذشته لغو شد، ممکن است در ورزشگاه برنابئو برگزار شود.

سانتیاگو برنابئو، میزبان فینال لیبرتادورس؟

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود دیدار برگشت فینال لیبرتادورس بین دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیورز ابتدای این هفته برگزار شود؛ اما آشوب های بوجود آمده از سوی هواداران ریورپلاته و حمله به اتوبوس بوکاجونیورز باعث شد این دیدار به شکل موقت لغو شود.

دو روز پیش کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کرد این دیدار در تاریخ 18 یا 19 آذر و در کشوری به جز آرژانتین برگزار خواهد شد و پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه قطر میزبان بازی فینال خواهد بود، ساعتی پیش در برنامه خوگونس از شبکه لاسستا، این ادعا مطرح شد که ورزشگاه سانتیاگو برنابئو محل برگزاری فینال قرن خواهد بود.

 

 

1358873

 

 

در این گزارش آمده است که باشگاه رئال موافقت خود را اعلام کرده است و هر دو باشگاه ریور و بوکا و همچنین کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی نیز موافق برگزاری بازی در مادرید هستند. در روز بازی فینال، رئال در زمین اوئسکا به میدان خواهد رفت و برنابئو مشکلی برای میزبانی ندارد.

بیش از 70 هزار آرژانتینی در مادرید زندگی می کنند و اگر برنابئو میزبان شود، بازی در جوی شبیه به بوینس آیرس برگزار خواهد شد. هر دو باشگاه در مادرید چندین کلوب هواداری نیز دارند.

 

 

1358874

دیدگاه‌ها