کد خبر : 1572376 | 08 آذر 1397 ساعت 20:38 | 115.4K بازدید | 0 دیدگاه

راز گریه مدافع استقلال در ورزشگاه آزادی (عکس)

میثم تیموری، دفاع چپ تیم استقلال که اولین بازی اش برای این تیم در آزادی را انجام می داد، پس از بازی در وسط زمین نشست و در اقدامی عجیب از فرط ذوق و خوشحالی گریه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، میثم تیموری یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات تابستانی به تیم استقلال پیوست؛ اما به دلیل مصدومیت، چند ماه خانه نشین شد و همین موضوع اعتراض برخی هواداران را به دنبال داشت. هوادارانی که به عملکرد ضعیف باشگاه اعتراض داشتند، بی توجه به عملکرد فرد به فرد بازیکنان در فصل قبلی، نسبت به همه آن ها اعتراض می کردند و در چنین شرایطی فشار نیز روی آن ها بیشتر و بیشتر می شد.

 

میثم تیموری که پس از یک فصل فوق العاده با پارس جنوبی، راهی استقلال شده بود، با هزار امید و آرزو قرارداد با این تیم را امضا کرد؛ اما شرایط برایش به شکلی رقم خورد که تا بازی امشب مقابل صنعت نفت آبادان نتواند در ورزشگاه آزادی پیراهن استقلال را بپوشد.

 

او در دقیقه 87 به جای میلاد زکی پوری وارد زمین شد که در یکی دو فصل اخیر، به دفاع چپ ثابت آبی ها بدل گشته است. تیموری اگرچه فرصت بسیار کمی برای بازی در مسابقه امشب داشت، اما در همین چند دقیقه باانگیزه نشان داد و هواداران استقلال را به ظهور رقیبی جدی برای زکی پور امیدوار ساخت.

 

اتفاق جالب تر بلافاصله بعد از سوت علی صفایی به نشانه پایان بازی رخ داد. جایی که تیموری روی زمین چمن ورزشگاه نشست و اشک ریخت و این موضوع بهت همه را به دنبال داشت. کسی نمی دانست دلیل گریه های تیموریِ 26 ساله چیست؛ اما لحظاتی بعد مشخص شد که در آن لحظات، اشک شوق نخستین بازی با پیراهن استقلال در ورزشگاه آزادی بر روی گونه های او جاری می شد.

 

 

 

تیموری پیش‌تر با پارس جنوبی در این ورزشگاه بازی کرده بود. خودش اعتقاد دارد بازی با پیراهن تیمی مثل استقلال در این ورزشگاه چیز متفاوتی است و همه آرزوی آن را دارند؛ حالا این بازیکن اهل سوادکوه باید تمام تلاشش را کند تا بازی در بزرگترین استادیوم ایران و برابر هواداران پرتعداد آبی پوش به عادت هر هفته اش تبدیل شود. تیموری در پایان بازی درباره این گریه ها گفت: «خیلی تحت فشار بودم، 10 ماهی می شد که برای استقلال بازی نکرده بودم، دوست داشتم هرچه زودتر بازی کنم و واقعا دست مربیان و هواداران درد نکند که به من اعتماد کردند. انشالله برایشان جبران کنم.» وی در پایان نیز درخصوص مشکلات استقلال در خط دفاع هم اظهار داشت: «زکی پور هم اینجا تمام تلاشش را می کند و تلاشمان این است که مشکلات را حل کنیم، استقلال مهم است.»

 

 

 

عکس ها از سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها