کد خبر : 1572386 | 08 آذر 1397 ساعت 21:21 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: باید مثل خود بازیکنان PSG رفتار می کردیم

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، از بازیکنان پاری سن ژرمن به دلیل تمارض های شان در دیدار دیشب دو تیم انتقاد کرد اما معتقد است که بازیکنان لیورپول هم باید مانند نیمار و هم تیمی هایش رفتار کنند.

فن دایک: باید مثل خود بازیکنان PSG رفتار می کردیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در پاریس با نتیجه 2-1 مغلوب پاری سن ژرمن شد و اکنون برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان، باید در دیدار آخر مقابل ناپولی، به نتیجه ای بهتر از 1-0 دست پیدا کند.

شش بازیکن لیورپول در دیدار شب گذشته کارت زرد دریافت کردند و در دقایق پایانی، فن دایک یکی از بازیکنانی بود که از زمین خوردن های پرتعداد بازیکنان پی اس جی عصبانی شده بود. او اکنون معتقد است که تیمش باید هوشیارتر می بود و عملکردی شبیه به خود بازیکنان پاری سن ژرمن داشت.

 

1358901

 

او به خبرنگاران گفت:" واضح است که آنها بازیکنانی در کلاس جهانی هستند و فکر می کنم نیازی نیست که آنها در بازی چنین رفتاری داشته باشند.

گاهی اوقات آنها به خاطر ضربه ای که می خوردند، روی زمین می افتادند و گاهی اوقات فکر می کنم خیلی راحت نقش زمین می شدند و من خیلی ناراحت شده بودم. مهم است که خونسردی تان را حفظ کنید اما هر بار که ما خطایی انجام می دادیم، آنها دور داور جمع می شدند و از او می خواستند که کارت زرد بدهد.

ما هم باید همین کار را می کردیم و فکر می کنم در نیمه دوم، ما بهتر این کار را انجام دادیم. من این شکل بازی را دوست ندارم. ما همچنان به آنها احترام می گذاریم زیرا آنها بازیکنانی در کلاس جهانی هستند اما واقعا نیازی به چنین کارهایی نیست. جدا از این، آنها دو گل زدند و ما باختیم؛ این را باید بپذیریم."

دیدگاه‌ها