کد خبر : 1572433 | 09 آذر 1397 ساعت 09:14 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

دخیا برای تمدید قرارداد منتظر مورینیو است

دیلی‌میل می‌گوید داوید دخیا دروازه‌بان یونایتد قبل از امضای قرارداد جدید با این تیم می‌خواهد منتظر بماند تا ببیند آینده‌ی مورینیو در این باشگاه چه خواهد بود.

دخیا برای تمدید قرارداد منتظر مورینیو است

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد که امضای قرارداد جدید از سوی داوید دخیا با منچستریونایتد به آینده‌ی ژوزه مورینیو بستگی خواهد داشت. در قرارداد فعلی یونایتد با این دروازه‌بان اسپانیایی، باشگاه انگلیسی گزینه‌ای در اختیار دارد که می‌تواند قرارداد او را تا سال 2020 تمدید کند. اما شماره‌ی یک یونایتد می‌خواهد قبل از امضای قرارداد جدید از جهت حرکت آینده‌ی باشگاه مطمئن شود.

 

1358955

 

دخیا که هفت سال است در یونایتد حضور دارد از شرایط خود در این باشگاه راضی به نظر می‌رسد ولی به هر حال قصد دارد برای تمدید قراردادش بی‌گدار به آب نزند تا نسبت به آینده‌ی آقای خاص در اولدترافورد مطمئن شود. یونایتد در فصل جاری وضعیت خوبی نداشته و تا کنون موفق نشده به جمع چهار تیم اول جدول لیگ برتر راه یابد، چه برسد به اینکه خود را به عنوان یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی معرفی کند.

 

1358952

 

یونایتد در رتبه‌ی هفتم جدول قرار داشته و با منچسترسیتی که صدرنشین لیگ برتر است 14 امتیاز فاصله دارد. مورینیو به همین دلایل به شدت تحت فشار قرار دارد تا یونایتد بهتری به میادین بفرستد و در لیگ قهرمانان اروپا یونایتد را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کند.

 

یونایتد اما هفته‌ی پیش در خانه‌ی خود مقابل کریستال پالاس متوقف شد و در لیگ قهرمانان هم با گل آخرین دقیقه‌ی مروان فلاینی توانست یانگ بویز سوئیس را شکست دهد و به مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی رقابتها راه یابد.

 

1358954

 

دخیا که دروازه‌بان اول تیم ملی اسپانیا است می‌خواهد جام قهرمانی چمپیونزلیگ را فتح کرده و آن را به جام قهرمانی لیگ برتر که با پیراهن یونایتد یک بار موفق به فتحش شده، اضافه کند. از سوی دیگر دخیای 28ساله می‌خواهد از نظر میزان دستمزد به پردرآمدترین بازیکن باشگاه یعنی الکسیس سانچز برسد که هفته‌ای حدود 350هزار پوند دستمزد می‌گیرد. مورینیو روز پنج‌شنبه دخیا را بهترین دروازه‌بان دنیا خواند و گفت که می‌دانسته که دخیا قصد دارد در اولدترافورد بماند.

 

دیدگاه‌ها