کد خبر : 1572436 | 09 آذر 1397 ساعت 09:51 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

در غیاب ترمیناتور برزیلی؛

رونمایی از ترکیب سپاهان در دیدار فینال‌گونه

امیرقلعه نویی باید تیمش را در غیاب استنلی کی روش آقای گل فعلی لیگ هجدهم راهی میدان کند.

رونمایی از ترکیب سپاهان در دیدار فینال‌گونه

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 15:15 دقیقه تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان پدیده می شود تا برای رسیدن به صدرجدول تلاش کند.


سپاهان از 12 بازی 26 امتیاز دارد و در سوی دیگر شاگردان یحیی گل محمدی 29 امتیازی هستند ولی با توجه به اینکه طلایی پوشان تفاضل گل بهتری نسبت به حریف خود دارند، می توانند در صورت پیروزی به صدر جدول برسند تا با انگیزه ای دو چندان به مصاف پرسپولیس بروند.


امیرقلعه نویی برای این دیدار به نظر نمی رسد تغییر چندانی در ترکیب تیمش داشته باشد و تنها نکته مهم غیبت استنلی کی روش است که به احتمال فراوان سجاد شهباززاده را به عنوان جایگزین او مطرح می کند.


در خط دروازه مانند همیشه پیام نیازمند بازی خواهد کرد و به دنبال ششمین کلین شیت فصل خواهد بود.


قلب خط دفاعی سپاهان با توجه به آسیب دیدگی جزئی که برای خالد شفیعی ایجاد شده، به احتمال فراوان بار دیگر با سیاوش یزدانی و عزت پورقاز پر خواهد شد که در بازی های گذشته هم در کنار هم عملکرد خوبی داشته اند.


یکی از ابهامات ترکیب سپاهان در پست دفاع راست خواهد بود؛ ایران پوریان از آسیب دیدگی رهایی یافته و در مقابل ماشین سازی هم به عنوان یار جایگزین وارد زمین شد؛ همین موضوع می تواند او را به ترکیب اصلی برساند، هر چند که حسن جعفری هم در دیدارهایی که در غیاب او بازی کرد، نمایش خوبی داشت و سپاهان نتایج خوبی گرفت. در پست دفاع چپ هم به نظر نمی رسد، قلعه نویی تصمیمی برای تغییر سعید آقایی داشته باشد.


در صورتی که امیرقلعه نویی تیمش را با یک هافبک دفاعی راهی میدان کند، قطعا مهدی کیانی این پست را پر خواهد کرد و یک خط جلوتر هم بختیار رحمانی و کومان بازی خواهند کرد که در بازی های گذشته هم کنار هم بوده اند. البته این احتمال هم وجود دارد که سپاهان با آرایشی تدافعی تر راهی میدان شود و در این صورت، بختیار کمی عقب تر و به عنوان مکمل کیانی بازی خواهد کرد تا کومان به تنهایی نقش بازیساز تیم را برعهده داشته باشد.


وینگر چپ و راست سپاهان به ترتیب ساسان انصاری و مهرداد محمدی هستند که امکان تغییر پست هم دارند و در نهایت همانطور که گفته شد، سجاد شهباززاده به عنوان جایگزین استنلی کی روش بازی خواهد کرد که پس از 15 دیداری که به طور کامل در ترکیب سپاهان بازی کرد، در این بازی با محرومیت مواجه است.

 

ترکیب احتمالی سپاهان برابر پدیده:


پیام نیازمند- سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، بختیار رحمانی، ولادیمیر کومان، ساسان انصاری، مهرداد محمدی و سجاد شهباززاده.

 

دیدگاه‌ها